موضوعات
سبد خرید (0)
مرتب‌سازی براساس:
چندین تکنیک بسیار کاربردی و جذاب جهت افزایش فروش، و مراحل تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه ای به صورت کامل آموزش داده می شود هرگز وبینار را از دست ندهید
11 اردیبهشت 03 - ساعت 21:00
لینکدین را حرفه‌ای بیاموزید! وبینار «دیده شدن تا درآمدزایی». شبکه‌سازی، برندسازی، درآمدزایی
29 فروردین 03 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
رشد چگونه شروع می‌شود؟ روتین را دست کم نگیرید.
28 فروردین 03 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
این وبینار به شما کمک می‌کند تا با غلبه بر چالش‌های انتخاب نیچ، مسیر شغلی خود را به سمت تخصص و موفقیت هدایت کنید و یک کوچ متخصص و شناخته‌شده شوید
27 فروردین 03 - ساعت 21:00
نقشه راه نوشتن یک کتاب ارزشمند و پرفروش در بازار ایران و مارکت بین‌المللی و کسب درآمد میلیونی (یا حتی میلیاردی!) از نویسندگی کتاب
27 فروردین 03 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
7 موضوع مهم و کلیدی در مورد چابکی سازمان در کسب و کار
27 فروردین 03 - ساعت 19:00
برندسازی شخصی مختص افراد خاص با شرایط ویژه نیست. هر فردی در هر موقعیت و وضعیت میتواند برندشخصی قدرتمندی داشته باشد وباید برای پرورش این برند تلاش کند.
27 فروردین 03 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
با روش‌هایی که در این وبینار به شما آموزش می‌دهیم، می‌توانید با کمترین هزینه کتابتان را منتشر کنید.
21 فروردین 03 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
نوشتن و فروش کتاب آسانتر از آن است که فکرش را کنید، اگر از راه درستش وارد شوید ...
20 فروردین 03 - ساعت 21:30
این وبینار برگزار شده است
نقشه راه نوشتن یک کتاب ارزشمند و پرفروش در بازار ایران و مارکت بین‌المللی و کسب درآمد میلیونی (یا حتی میلیاردی!) از نویسندگی کتاب
19 فروردین 03 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
من سمیرا شکری هستم مدرس فروش و بازاریابی کمک میکنم در هر شغلی که هستید علاوه بر شناخت استعداد خود بتونید از تکنیک های فروش و بازاریابی استفاده ببرید!
25 اسفند 02 - ساعت 21:00
این وبینار برگزار شده است
در سال 1403 , دونستن ترندهای بازاریابی و برند میتونه فعالیت های بازاریابی و برندینگ رو خیلی اثر بخش تر کنه و نتایج بهتری حاصل کنه
25 اسفند 02 - ساعت 10:30
این وبینار برگزار شده است
محیط فروش خودتو آماده کن،اینجوری بیشتر میتونی بفروشی،کنار من باش تا بیشتر بهت آموزش بدم،مهمترین قسمت فروش محیط فروش دوستم
22 اسفند 02 - ساعت 21:00
این وبینار برگزار شده است
هر چیزی که برای فروش نیاز داشته باشی رو بهت آموزش میدم
22 اسفند 02 - ساعت 9:00
این وبینار برگزار شده است
هر چیزی که برای فروش نیاز داشته باشی رو بهت آموزش میدم
15 اسفند 02 - ساعت 9:00
این وبینار برگزار شده است

اهمیت آموزش پرسنال برندینگ چیست؟

پرسنال برندینگ (Personal Branding) یا برندسازی شخصی مجموعه فعالیت هایی است که انجام می دهید تا خود، توانایی و مهارت های خود را به دیگران معرفی کنید لذا از طریق آموزش پرسنال برندینگ متوجه می شوید که علاوه بر داشتن استعداد و نیروی خاص برای معرفی هر چه بهتر محصولات و عرضه آنها جهت موفقیت در صنایع و کسب و کارها، باید خود را به خوبی معرفی کنید تا در حوزه فعالیت شناخته شوید و از این طریق بتوانید برگ برنده ای برای متمایز شدن داشته باشید. در واقع شما با آموزش پرسنال برند می توانید تصویری در ذهن مابقی افراد ایجاد کنید تا هر موقع به شما فکر می شود و یا در حوزه ای خاص بررسی گردد، تصویر خاصی از شما در ذهن مخاطبین شکل بگیرد که مدنظر شماست.

آموزش پرسنال برندینگ شامل چه مواردی است؟

در وبینار پرسنال برندینگ، به شما موارد و اصول زیر آموزش داده می شود که حتما باید در برندسازی شخصی رعایت کنید:

  • شناخت خود: اولین اصل در آموزش پرسنال برندینگ شناخت کافی پیدا کردن نسبت به خود است تا ببینید در چه زمینه خاصی مهارت کافی دارید و اگر ندارید بررسی کنید که به چه زمینه و حرفه ای علاقه دارید و سریعا به فکر یادگیری باشید.
  • هدف گذاری: باید مشخص کنید که در آینده چه اهداف و برنامه هایی دارید تا به عنوان فردی هدفمند و مؤثر شناخته شوید. البته دقت کنید که اهداف تعیین شده باید قابل ارزیابی و دست یافتنی باشند. در نظر داشته باشید که برخی مواقع سنگ بزرگ هم نشانه نزدن است و این برند شخصی شما را خراب می کند.
  • محتواگذاری و فعالیت آنلاین حرفه ای: حتما سعی کنید که خود را به بهترین شکل از طریق ساخت حساب کاربری کامل و مشخص مخصوصا در شبکه های اجتماعی نظیر لینکدین، به اشتراک گذاری پست های ویدیویی از توانایی ها، مهارت ها و به اشتراک گذاشتن اطلاعات، دانش و مهارت شخصی معرفی کرده و به برندسازی شخصی بپردازید. این یک اصل حتمی و غیر قابل جایگزین در آموزش پرسنال برندینگ است.
  • معرفی داستان گونه: قطعا اگر به دنبال اشخاصی باشید تا در حیطه فعالیت شما، حرفه ای بوده و قصد گفتگو و یا همکاری دو جانبه با آنها داشته باشید، از خواندن متون طولانی و متعدد از افراد مختلف خسته خواهید شد لذا سعی کنید بجای اینکه خواننده را از خود دور کنید، حیطه فعالیت، دستاوردها و مهارت های شخصی خود را به شکل داستانی بیان کنید و این در آموزش پرسنال برندینگ و در وبینارها به خوبی آموزش داده می شود.
  • تبدیل نقاط ضعف دیگران به قوت خود: همانطور که گفتیم اصل اولیه در آموزش پرسنال برندینگ که صحبت می شود شناخت پیدا کردن کافی نسبت به خود است. به همین اندازه نیز باید رقیبان خود را بشناسید. نقاط ضعف آنها را پیدا کرده و به نقاط قوت خود تبدیل کنید و هر کاری که برای آنها شکست سنگینی در پی داشت را انجام ندهید. البته به این معنا نیست که هیچ موقع شکست نخواهید خورد بلکه باید خود را برای شکست نیز آماده کنید اما طوری که برند شخصی شما را کاملا از بین نبرد و قابل جبران باشد.
  • بهینه سازی و سئو سایت مرتبط با فعالیت: علاوه بر معرفی خود به شکل آنلاین، محتواگذاری و غیره حتما به سئو و بهینه سازی وب سایت نیز فکر کنید تا با قرارگیری در نتایج برتر گوگل، خود را بیش از پیش در معرض دید قرار دهید لذا حتما ضمن آموزش پرسنال برندینگ، آموزش های سئو و بهینه سازی سایت را نیز پشت سر بگذارید.
  • مخاطبین را شناسایی کنید: وقتی بدانید جامعه هدف شما چه کسانی هستند، متناسب با آنها سعی می کنید خود را معرفی کرده و به برندسازی مشغول شوید و اینکه کاملا متوجه خواهید شد که جامعه مخاطبین شما به دنبال چه کسانی با چه ویژگی هایی هستند و خود را در آن زمینه ها تقویت خواهید کرد.

برخی از سوالات رایج 

چگونه از برند شخصی خود استفاده کنیم؟

برای استفاده از برند سازی شخصی ابتدا باید مهارت های مرو نیاز آن را کسب نمایید و به کمک آن سپس خواهید توانست به موفقیت مطلوبی دست پیدا کنید.

آیا ما به پرسونال برندینگ نیاز داریم؟

به طور حتم هر فردی که نیاز به دیده شدن و بازاریابی داشته باشد باید پرسونال برندینگ را به عنوان نیاز اصلی در کار خوب ببیند و آن را بصورت جدی دنبال نمایید.

با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar