موضوعات
سبد خرید (0)
خانه همه وبینارها

زبان های خارجی

مرتب‌سازی براساس:
در سمینار آیلتس تکنیک های حرفه ای برای کسب نمره بالا در بخش های listening و speaking خواهید آموخت.
6 مرداد 03 - ساعت 19:30
اگر در ابتدای مسیر یادگیری زبان ترکی هستید و یا به دنبال یک road map (مسیر) بهینه و درست برای مسلط شدن به این زبان هستید، این رویداد ویژه شماست.
9 مرداد 03 - ساعت 19:00
‏این دوره کلاسهای آموزش زبان انگلیسی مکالمه محور هستند و در هر دوره (۵ جلسه ای) روی یک موضوع کاربردی تمرکز میکنیم. موضوع این دوره: بیان احساسات
9 مرداد 03 - ساعت 21:00
3 اشتباه بزرگ رزومه نویسی در مهاجرت
10 مرداد 03 - ساعت 21:00
آموزش ضرب المثل انگلیسی
14 مرداد 03 - ساعت 18:00
در این وبینار قصد داریم تا در مورد لیسنینگ صحبت کنیم و در مورد اهمیت تقویت لیسنینگ با شما بیشتر صحبت کنیم ودر انتها به راه های تقویت لیسنینگ بپردازیم.
15 مرداد 03 - ساعت 18:00
تربیت مدرس زبان انگلیسی ( بدون محدودیت رشته تحصیلی) TTC
20 مرداد 03 - ساعت 14:00
وبینار آموزشی لغات و عبارات بکار رفته در فیلم Toy Story 4
22 مرداد 03 - ساعت 17:15
در این دوره به صورت تخصصی با سری کتاب های Super Safari (ویژه ی ۴ تا ۶ سال) آشنا می شوید و مهارت های عملی و علمی لازم را برای تدریس بدست می آورید.
26 مرداد 03 - ساعت 14:00
تربیت مربی زبان انگلیسی کودک و نوجوان بدون محدودیت رشته تحصیلی
27 مرداد 03 - ساعت 14:00
در این وبینار در مورد جزییات اهمیت ایده‌پردازی و بهترین روش‌های بهبود در ایده‌پردازی و ۳ تمرین کاربردی در این زمینه می‌پردازیم. با شرکت در این وبینار
5 مرداد 03 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار یک درس از این کتاب به صورت عملی تدریس خواهد شد و شما نحوه تدریس را به صورت واقعی خواهید آموخت. با اعطای مدرک معتبر.
5 مرداد 03 - ساعت 14:00
این وبینار برگزار شده است
برای بسیاری از مهاجران تحصیلی، هلند اولین مقصد برای تحصیل در خارج از کشور نیست. اما جالب است بدانید که بخشی از هزینه ی تحصیلات دانشگاهی در هلند توسط د
3 مرداد 03 - ساعت 21:00
این وبینار برگزار شده است
آموزش زبان انگلیسی ویژه دانشجویان وبزرگسالان
3 مرداد 03 - ساعت 20:30
این وبینار برگزار شده است

چرا زبان‌های خارجی دارای اهمیت می‌باشند؟

زبان مهترین ابزار برای ارتباط انسان ها با یکدیگر می باشد. هر کشور و جامعه‌ای زبان مختص به خود را در دنیا درا است که همه مردم با استفاده از آن با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. گاها برای انجام کارها و یا مهاجرت نیاز به آموختن زبان‌های دیگر مانند زبان انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، هندی، ژاپنی و ... به وجود می‌آید. آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان ها را می‌توان در قالب وبینارها و یا ویدئوهای آموزشی به صورت آموزش آنلاین آموخت.

در سایت ایسمینار با وبینار زبان انگلیسی و سایر وبینارها مانند وبینار زبان عربی، وبینار زبان آلمانی، فرانسوی، هندی، ژاپنی و ... می‌توانید بدون نیاز به حضور در کلاس‌های حضوری زبان خود را قوی نمایید.

با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar