موضوعات
سبد خرید (0)
خانه همه وبینارها

استارتاپی و کارآفرینی

مرتب‌سازی براساس:
درسال 1403 چطوری کسب و کارم رو راه اندازی کنم و رشدش بدم | پنج اشتباه رایج در راه اندازی کسب و کار چیه؟!
29 اسفند 02 - ساعت 15:00
باشگاه واقعی سحرخیزی
29 اسفند 02 - ساعت 17:00
باشگاه واقعی سحرخیزی
3 فروردین 03 - ساعت 17:00
چطور بازاریاب‌های حرفه‌ای را رایگان استخدام کنیم؟
5 فروردین 03 - ساعت 14:20
باشگاه واقعی سحرخیزی
5 فروردین 03 - ساعت 17:00
چطور مثل استیو جابز محصولات و خدماتمان را معرفی کنیم؟
6 فروردین 03 - ساعت 14:30
کسب و کارهایی که دارای یک برند قوی و تثبیت‌شده هستند ، فرصت های بیشتری برای گسترش و ورود به بازارهای جدید دارند
6 فروردین 03 - ساعت 19:30
دوره پیشرفته ترفند‌های وردپرس با ارائه بروز‌ترین اطلاعات مرتبط با ساختار PHP و استفاده آن در وردپرس است.
6 فروردین 03 - ساعت 20:00
با شرکت در این وبینار با نرم افزارهایی که هر کارآفرینی نیاز دارد آشنا شده و نحوه استفاده از آنها را برای افزایش بهره و رسیدن به اهدافتان را یاد بگیرید
6 فروردین 03 - ساعت 21:00
اگر مایلی کسب‌وکار میلیونی خودت رو شروع کنی و نتیجه بازی رو یک بار برای همیشه به نفع خودت عوض کنی در وبینار تعطیلات آخر هفته میلیونی ثبت‌نام کن.
8 فروردین 03 - ساعت 20:00
🌟این وبینار به شما امکان می‌دهد مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه‌ای را به صورت جامع یاد بگیرید🌟
8 فروردین 03 - ساعت 21:00
انواع روش‌ها برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری
8 فروردین 03 - ساعت 21:00
اتمام بلیت
مشاوره و تحلیل وبیناربرای رسیدن به فروش +100 میلیون در هر وبینار 
9 فروردین 03 - ساعت 20:20
اتمام بلیت
یادگیری سه ترفند برتر روانشناسی ممنوعه از مدرس با تجربه تقویت مهارت‌های متقاعد سازی و تاثیرگذاری در مشتریان
9 فروردین 03 - ساعت 21:00
🌟این وبینار به شما امکان می‌دهد مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه‌ای را به صورت جامع یاد بگیرید🌟
11 فروردین 03 - ساعت 21:00

در چند دهه اخیر مبحثی که بسیار سرزبان ها افتاده، کارآفرینی ست. کارآفرینی از بسیاری جهات تبدیل به یک الگوی موفق اقتصادی و شغلی برای بسیاری از کشورها شده است. درقرون هفده و هجده میلادی اقتصاددان‌ های بزرگی چون آدام اسمیت برای اولین بار مفهوم کارآفرینی را در علم اقتصاد مطرح کردند. البته آنچه ما در باره آن می ‌خواهیم صحبت کنیم مفهوم کار آفرینی نیست بلکه نگاه کردن به این مفهوم به عنوان یک شغل است.

چندسالی است که در مسیرهای انتخاب شغلی برخی کارمندی و برخی دیگر کارآفرینی را انتخاب می ‌کنند. تا جایی مفهوم کارآفرینی رشد پیدا کرد که امروزه به عنوان یکی از دروس دانشگاهی در فضاهای آکادمیک تدریس می‌شود.

علاوه بر آن کلاس کارآفرینی، کارگاه‌های آموزش کارآفرینی و دوره کارآفرینی یا یادگیری مهارت های شغلی به صورت آزاد برای عموم مردم برگزار می ‌شود. یعنی نیازی نیست که این دانش را از طریق دانشگاه فرا بگیرید بلکه به صورت آزاد می‌توانید در دوره کارآفرینی رایگان یا پولی به صورت حضوری و آنلاین ثبت نام کنید و از آنچه اساتید برتر و با تجربه این حرفه بیان می‌ کنند نهایت استفاده را ببرید.

ویژگی ‌های کارآفرین

  • در کلاس کارآفرینی به شما گفته می ‌شود که در این راه باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید. یعنی شناخت به موقع فرصت عنصر بسیار مهمی در موفقیت شماست. شاید بتوان گفت که کارآفرین‌ های موفق همیشه یک خصلت مشترک داشتند و آن فرصت جو بودن است. این مهارت را در خود تقویت کنید و همیشه هوشیار باشید.
  • فاکتور بعدی که در لیست دوره های کارآفرینی به آن اشاره می ‌شود قطعاً ریسک پذیری است. برای افراد محافظه کار بهترین شغل کارمندی ست اما اگر قصدتان کارآفرین شدن است باید ریسک پذیر باشید.
  • در مرحله بعد یک کارآفرین موفق نیاز به عملگرایی دارد. یعنی تمام آنچه در ذهن خود به عنوان پلن یا تئوری دارد را به مرحله اجرا در بیاورد. چه بسیار افرادی که با وجود داشتن ذهنی زیبا و برنامه‌ های بسیار نوید بخش از آنجایی که دو ویژگی قبلی را نداشتند هرگز نتوانستند به ذهنیات خود لباس عمل بپوشانند و بنابراین هیچ گاه تبدیل به کارآفرین نشدند.
  • برای کار آفرین شدن باید ارزش آفرین باشید. فرقی ندارد حیطه کار شما بزرگ یا کوچک باشد و یا فرقی ندارد برای چهار نفر کارآفرینی کرده‌ اید یا 400 نفر، آنچه اهمیت دارد این است که خروجی کار شما از نظر اقتصادی چه ارزشی دارد.
  • در کلاس کارآفرینی بر نوآوری نیز تاکید می‌شود. در واقع یکی از مسائلی که موفقیت شما را تضمین می‌کند همین خلاق و نوآور بودن است. در دنیای امروز که در هر دقیقه تغییر و تحول صورت می ‌گیرد چسبیدن به ایده‌ های کهنه دردی را دوا نمی‌ کند و کسی موفق است که ایده ‌ای نو به همراه داشته باشد و یا بتواند ایده‌های کهنه را با روشی نوین و کارآمدتر به اجرا درآورد، حالا در هر زمینه‌ ای که می ‌خواهد باشد.
  • کلاس کارآفرینی و دوره‌ های که برگزار می ‌شود برای این است تا یک تفاوت عمده بین ایده پردازی و کارآفرین بودن را مشخص کند و آن هم این است که یک کارآفرین ایده‌هایش را تبدیل به پول می ‌کند و از آن‌ها سود می ‌برد و این کسب سود نه تنها برای شخص کارآفرین بلکه برای چندین نفر دیگر نیز اتفاق می افتد.
  • آشنایی با بازار و شناخت محدودیت‌ ها و امکاناتی که در مارکت وجود دارد نیز برای موفقیت کار یک کارآفرین مورد نیاز است. در واقع یک کارآفرین باید بداند که جامعه و مردم در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارند و حاضرند در قبال دریافت چه نوع کالا یا خدماتی پول پرداخت کنند. بسیاری از افراد کارآفرین تمام منابعی که مورد نیاز بوده را جمع آوری کرده‌اند اما به این دلیل که از نیاز روز عقب‌تر و یا خیلی جلوتر بودند نتوانستند به کار خود ادامه دهند. بنابراین هنگامی که مشغول برنامه ریزی ذهنی هستید از کسب اطلاعات در این زمینه غافل نشوید. همانطور که می‌بینید یک کار آفرین باید مجهز به انواع این سلاح ‌هایی باشد که پیش ‌تر ذکر کردیم. بدون داشتن حتی هر یک از این موارد موفقیت بسیار دور از دسترس خواهد بود.

کلاس کار آفرینی

کلاس کارآفرینی به صورت حضوری یا آنلاین برگزار شده که با توجه به محدودیت‌ها یا امکاناتی که در اختیار دارید می‌توانید آن را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید. علاوه بر آن مطالب بسیاری در اینترنت به صورت رایگان و یا غیررایگان وجود دارد که در روشن شدن افق دید شما نسبت به کارآفرینی تأثیر خواهد گذاشت.

در کلاس کارآفرینی مطالبی که به شما ارائه می‌شود قطعاً فراتر از چیزهایی است که در مقالات مختلف مطالعه می‌کنید. اگر به این سمت و سو علاقه دارید و در خود توانایی یک کارآفرین شدن موفق را می‌بینید پس آستین‌هایتان را بالا بزنید و در یک کارگاه یا کلاس کارآفرینی ثبت نام کنید. این فرصتی است تا ذهنتان را از آشفتگی نجات داده و استارت کار تیمی را بزنید.

کلاس کارآفرینی و کارگاه‌ ها و دوره‌ های مختلف تشکیل می ‌شوند تا افراد بیشتر را با این مفهوم آشنا کنند. کارآفرینی یک واژه شیک و مد روز نیست بلکه یک نوع شغل از انواع مشاغلی است که وجود دارد. بسیاری از افراد می ‌خواهند مدرس، مهندس، تاجر، خیاط، کارمند و ... باشند و عده‌ ای هم هستند که ترجیح می دهند کارآفرین باشند. کارآفرینی از جمله فعالیت‌ هایی است که در واقع وظیفه اشتغال زایی را از روی دوش دولت برداشته و به دست خود مردم می ‌سپارد که اتفاقاً می ‌تواند موفقیت آمیزتر و سودمند تر نیز باشد.

بسیاری از کارآفرینان به دلیل داشتن ایده‌های نو و جذاب می ‌توانند در بازار کالا یا خدمات خوش بدرخشند و در این بین افراد دیگری را نیز شریک کنند. البته کارآفرین شدن به همین راحتی‌ ها هم نیست با شرکت در کارگاه‌های آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار با ویژگی ‌هایی که یک کارآفرین باید داشته باشد آشنا می‌شوید. همچون فرصت شناسی، ریسک پذیری، عمل گرایی و ... البته به خوبی خواهید آموخت چگونه ایده‌هایتان را از بطن ذهن خود به عمل و واقعیت بدل کرده و از آن کسب درآمد کنید.

 سایت وبینار

با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar