

وبینار جلسه پنجم فصل آغاز راهی در مه
برگزار شده
وبینار جلسه پنجم فصل آغاز راهی در مه
برگزار شده
توضیحات
توی جلسه پنجم راهی در مه میریم سراغ اون بخشهای پنهان روان که خیلی وقتها با ظاهرِ فداکاری، قدرت یا مهربونی قایم میشن، ولی تهش آدم رو از خودش دور میکنن. اینجا قراره ببینیم چطور بعضی وقتها از ترسِ طرد شدن، تنهایی یا دیدهنشدن، نقشهایی رو زندگی میکنیم که اول نجاتبخشن، اما کمکم تبدیل میشن به زندان 🪞🧱
از اون طرف، میفهمیم چرا گاهی در رابطهها زیادی میچسبیم، زیادی میدهیم، یا همیشه منتظریم یکی از بیرون بیاد و حال ما را خوب کند؛ در حالی که خستگی، دلخوری و احساسِ تهی بودن، آرومآروم جمع میشه توی خودمون 💔
این وبینار برای کسیه که میخواد از چرخهی تکراری ناجیبودن، قربانیکردن خود، فرار از مرزها و وابستگی بیرونی بیرون بیاد و بالاخره با خود واقعیاش روبهرو بشه 🌱✨
توی این مسیر، یاد میگیریم چیزهایی که توی دیگران ما رو اذیت میکنن، چطور میتونن آینهی بخشهای پنهان خودمون باشن؛ و چطور بهجای جنگیدن با زندگی، کمکم به یه اعتماد بالغتر به خود و هستی برسیم 🌍🧭
راهی در مه از دلِ ابهام شروع میشه، اما اینجا کمکم مسیرِ دیدن، فهمیدن و ایستادن روی پاهای خودمون روشنتر میشه ✨🛟





