

وبینار مدیریت خشم
برگزار شده
وبینار مدیریت خشم
برگزار شده
توضیحات
آیا تا به حال از رفتار خود در اثر خشم پشیمان شده اید؟
چرا گاهی خشمگین می شویم؟
چرا برخی افراد نمی توانند خشم خود را مدیریت کنند؟
آیا خشم من طبیعی است؟
آیا حق داریم خشمگین شویم؟
بروز سالم خشم چگونه است؟
اگر با مسأله ای به نام «خشم» در خودتان، فرزندتان، همسر، دوستان یا والدین خود، دچار چالش هستید، حتماً در این وبینار شرکت کنید.





