موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

دکتر محمدرضا ماجد

دکتر محمدرضا ماجد

توسط 67 نفر دنبال می‌شود
موسس مدرسه موفقیت ایران

وبینارهای مدرس

کسب مهارت در ترید فارکس و ارز دیجیتال یکی از موضوعاتی است که نیازمند صرف زمان و انتخاب درست است. در این وبینار یک انتخاب درست و راه حل عملی مطرح میشود
20 دی 02 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
کسب مهارت در ترید فارکس و ارز دیجیتال یکی از موضوعاتی است که نیازمند صرف زمان و انتخاب درست است. در این وبینار یک انتخاب درست و مناسب معرفی می شود.
19 آذر 02 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
ترسیم مسیرهایی برای دستیابی آسان تر به موفقیت مالی. بررسی باورهای رایج و اشتباهی که همواره در راه رسیدن به موفقیت مالی با آنها سروکار داریم.
1 مرداد 02 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
موفقیت مالی دارای تعریف پیچیده ای نیست، اما برای رسیدن به آن باید برخی از باورهای غلط و رازهای آن را کشف کنید. در این برنامه به دنبال اکتشاف هستیم.
20 تیر 02 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
موفقیت مالی به عنوان یک موضوع شناخته شده، به طور روزمره در مسائل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای دستیابی به موفقیت مالی منتظر شماییم.
11 تیر 02 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
اهمیت و جایگاه توسعه فردی در موفقیت و کشف و استفاده از فرصت‌ها بر کسی پوشیده‌ نیست. با نزدیک به سال جدید و شروع قرن جدید انگیزه‌ها و بهانه‌ها برای یک
11 اسفند 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar