موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

آی‌سان بنی‌هاشمی

آی‌سان بنی‌هاشمی

توسط 94 نفر دنبال می‌شود
کوچ نقاط قوت با تأییدیه PCC از فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ICF، کوچ، منتور و مدرس مهارت‌های کوچینگ، عضو هیأت علمی آکادمی کوچینگ ایمپکت امریکا

من، آی‌سان بنی‌هاشمی خوانده می‌شوم. در مقطع کارشناسی ارشد از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در رشته EMBA فارغ‌التحصیل شده‌ام. از سال ۱۳۹۲ تاکنون به‌عنوان یک کوچ زیسته و شناخته‌شده‌ام، کوچ و منتور نقاط قوت با تأییدیه PCC از فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF). در طی این سال‌ها تاکنون، بیش از ۲۵۰۰ ساعت افتخار همراهی افراد مختلف در سراسر دنیا را به‌عنوان کوچ و منتور داشته‌ام، همچنین افتخار ۵۰۰+ ساعت حضور به‌عنوان مدرس و تسهیلگر در کنار ۲۰۰+ نفر از دانشجویان آکادمی کوچینگ FCA انگلستان را دارم. شناخت و آگاهی درباره استعدادها، توانمندی‌ها و علائقم من را به مسیر جذاب رُشد کشاند. البته ناگفته نماند که در کنار این جذابیت‌ها، چالش‌های متعدد و موانع بسیار زیادی را نیز تجربه کردم ازجمله انصراف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری و تغییر در حرفه‌ی خودم بعد از حداقل ۷ سال…! بله درست متوجه شدید. تغییر می‌تواند آسان نباشد و دستیابی به همه آنچه می‌خواهیم، به‌تنهایی عملی ناممکن به نظر می‌رسد زیرا بخش‌های خوبی از زندگی که خواهان آن هستیم، خارج از محدوده آسایش ما هستند؛ اما قسمت جالب‌تر این ماجراجویی از جایی آغاز می‌شود که آگاه می‌شویم تنها کسی که ما را از رسیدن به اهدافمان بازمی‌دارد، خودمان هستیم. جالب‌تر می‌شود اگر بدانیم تجربه ما از زندگی محصول نوع نگرش و واکنشمان به مسائل هست نه محصول شرایطی که در آن قرار داریم و این رازی بزرگ در زندگی‌مان است. زمانی که این مفهوم را در تجربهٔ اول‌شخص برای خودمان کشف می‌کنیم، جذابیت این سفر دوچندان می شود. جای درستی هستیم. مدیر باشیم یا کارمند، دوست یا همسر، برون‌گرا یا درون‌گرا، احساساتی یا تحلیل‌گر، مجرب و بانفوذ باشیم یا بالعکس، می‌توانیم یاد بگیریم و کشف کنیم که چگونه به ایجادِ تغییراتی در جهت بهبودِ شرایط زندگی خود و اطرافیانمان کمک کنیم. هدف من این است که در این محیط بهترین خودمان را کشف و زندگی کنیم و در کنار شما، همراه باهم امکان جدیدی خلق کنیم تا منشاءای باشیم برای بودنِ دیگران و نوع بودن و عملکردمان راهگشای دیگری واقع گردد.

وبینارهای مدرس

تحلیل یک جلسه‌ی کوچینگ در سطح مستری مورد تأیید فدراسیون بین المللی کوچینگ
22 اسفند 00 - ساعت 18:00
این وبینار پویشی‌ست در باب تناسب اندام و آغاز سفری جذاب و بی‌بازگشت
21 مرداد 00 - ساعت 18:00
دوره با ۵۰ درصد تخفیف ویژه به همراه آزمون رایگان هوش هیجانی، بحث‌ گروهی، بازی و تمرین عملی با رویکرد کوچینگ گروهی برگزار خواهد شد.
15 تیر 99 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
آلیس در سرزمین عجایب از گربه خندان پرسید: از کدام راه بروم؟گربه گفت: می خواه
19 خرداد 99 - ساعت 20:30
در این وبینار آموزشی قصد داریم علاوه بر تعاریف کوچینگ به صورت عملی شما را با این مهارت و ابزار مهم دنیای امروز آشنا نماییم.
31 اردیبهشت 99 - ساعت 20:30
هر انسان به یک کوچ نیاز دارد"بیل گیتس" شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که کلمه کوچینگ (coaching) به گوشتان خورده باشد.
23 آذر 98 - ساعت 20:30
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar