موضوعات
سبد خرید (0)
مرتب‌سازی براساس:
سبد سرمایه گذاری بورس و کریپتو 1403
10 فروردین 03 - ساعت 20:00
بررسی انواع سبک های ترید و معرفی سبک ترید خودم در تایم یک دقیقه به روش اسکلپ
16 فروردین 03 - ساعت 21:00
در این جلسه قراره ابتدا بر روی باورهایی که باعث ایجاد ترس میشه صحبت کنیم و بعد از آن راهکارهای عملی و تمرین داده بشه که باورهای درستی جایگزین بشه.
18 فروردین 03 - ساعت 20:00
بررسی انواع سبک های ترید و معرفی سبک ترید خودم در تایم یک دقیقه به روش اسکلپ
21 فروردین 03 - ساعت 21:00
سال 1403، فرصتها و چالش های اقتصاد ایران، سرمایه گذاری بهینه
23 فروردین 03 - ساعت 16:00
بررسی انواع سبک های ترید و معرفی سبک ترید خودم در تایم یک دقیقه به روش اسکلپ
26 فروردین 03 - ساعت 21:00
بررسی انواع سبک های ترید و معرفی سبک ترید خودم در تایم یک دقیقه به روش اسکلپ
31 فروردین 03 - ساعت 21:00
لایو ترید فارکس و ارز دیجیتال (9 فروردین)
9 فروردین 03 - ساعت 15:45
این وبینار برگزار شده است
ما در این وبینار شما را با مولفه‌هایی که معامله‌گران مبتدی را تبدیل به غول‌های دنیای فارکس و کریپتو کرده است، آشنا خواهیم کرد.
9 فروردین 03 - ساعت 14:30
این وبینار برگزار شده است
لایو ترید فارکس و ارزدیجیتال
7 فروردین 03 - ساعت 18:15
این وبینار برگزار شده است
لایو ترید فارکس و ارز دیجیتال همزمان با انتشار نرخ بهره دلار
1 فروردین 03 - ساعت 21:15
این وبینار برگزار شده است
با ورود به سال ۱۴۰۳، ایران روبروی چالش‌ها و فرصت‌هایی در زمینه اقتصادی قرار دارد که می‌تواند اثرات گسترده‌ای بر جامعه داشته باشد.
27 اسفند 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
پلن معاملاتی به معنای داشتم یک برنامه منظم و سیستماتیک است. در واقع پلن معاملاتی یک نقشه راه است که به شما کمک میکنه تمام قوانین مدیریت سرمایه، استرات
26 اسفند 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
استراتژی‌ MJC در بازار کریپتو + معرفی ارز های پامپی
24 اسفند 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
آموزش راه اندازی ربات تریدر ارز دیجیتال با قابلیت اتصال به صرافی های معروف به همراه نمونه استراتژی های تست شده
24 اسفند 02 - ساعت 17:00

آموزش تحلیل تکنیکال به چه صورتی است؟

تحلیل تکنیکال چیست و چگونه با آموزش تحلیل تکنیکال می توان سرمایه گذاری پر سودتری را در بورس تجربه کرد؟ قیمت سهام همواره در حال نوسان است و عوامل مختلفی سبب تغییرات قیمتی می شوند، از جمله این عوامل می توان به میزان حجم معاملات افراد فروشنده و خریدار اشاره کرد، به روشی که می توان میزان افزایش یا کاهش قیمت سهام در آینده را با توجه به تحلیل نوسانات گذشته به دست آورد، تحلیل تکنیکال گفته می شود.

با آموزش تحلیل تکنیکال می توانید سهام هایی که دارای قیمت رو به رشد هستند را شناسایی کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید، این سرمایه گذاری نیز می تواند به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشد.

با آموزش تحلیل تکنیکال، می توانید تحلیل تکنیکال بورس، سکه، دلار، ارزهای دیجیتال و... را انجام دهید، در این روش فرد سهامی که دارای بالاترین بازده سود در آینده باشد را رصد کرده و آن را خریداری می نماید و با افزایش قیمت آن می تواند سود خوبی را از آن خود کند.

اغلب خرید و فروش در بازار بورس به صورت آنلاین می باشد، اکثر فعالان این حوزه با استفاده از تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در لحظه تصمیم به خرید و فروش سهام خود می کنند و با شناخت نسبت به رویکرد بازار به سرمایه خود می افزایند.

آموزش تحلیل تکنیکال و دریافت بیشترین بهره

اگر قصد دارید این علم را فرا بگیرید، توجه داشته باشید که باید در ابتدا آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی را بگذرانید و با چارچوب کلی و تعاریف مربوط به آن آشنا شوید. اگر قصد داشتید این راه را ادامه دهید، می توانید آموزش خود را به تدریج افزایش دهید.

آموزش کامل تحلیل تکنیکال، نیازمند افزایش مهارت است، با شناخت اولیه و تمرینات متعدد می توانید مهارت خود را گام به گام افزایش دهید و در نتیجه سود بیشتری را نصیب خود کنید. لازم به ذکر است که در رابطه با آموزش تحلیل تکنیکال این مسأله بیان می شود که تمامی قیمت ها که به صورت نمودار خود را نشان می دهند، همواره روند تکراری دارند، بنابراین می توانید با تمرین، شناخت و مهارت بیشتر، تسلط خود را در آن افزایش دهید.

آموزش تحلیل تکنیکال به صورت رایگان و پولی بوده و محدودیتی در آن وجود ندارد، اگ قصد سرمایه گذاری در بازار بورس را دارید، لازم است که مهارت و دانش خود را بالاتر ببرید تا بتوانید موقعیت های بهتر خرید را تشخیص داده و از آن استفاده کنید. با آموزش تحلیل تکنیکال و نمودارهای قیمتی، در می یابید که زمان مناسب برای خرید و یا فروش سهم چه زمانی است و همچنین رفتار بازار چگونه است. در دوره های مقدماتی به انواع نمودارها، کندل، گپ، حمایت و مقاومت، شناخت انواع روند، نوسان گیری و... می پردازیم و می توانید از طریق ویدئو وبینار این اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

افراد تازه کار ممکن است اندک سرمایه خود را در بازار از دست بدهند، اما با آموزش تحلیل تکنیکال می توانید رفته رفته سود خود از سرمایه گذاری را بالاتر ببرید، هیچگاه برای شروع دیر نیست، کد بورسی خود را بگیرید و با انواع روش های خرید و فروش آشنا شوید، با آشنایی با انواع معاملات و آموزش تحلیل تکنیکال می توانید موفقیت بیشتری را به خود اختصاص دهید.

با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar