موضوعات
سبد خرید (0)
مرتب‌سازی براساس:
دوره جامع ایمنی شامل مباحث بهداشت صنعتی؛ افسر ایمنی و استاندارد
18 فروردین 03 - ساعت 18:00
دوره مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ICDL بصورت آنلاین
18 فروردین 03 - ساعت 19:00
آموزش پرپوزال نویسی حرفه ای رشته معماری
30 فروردین 03 - ساعت 17:00
نقشه خوانی برای مهندسین معماری و عمران یک مهارت کلیدی در ورود به بازار کار صنعت ساختمان است که در فاز طراحی، نظارت و اجرا بسیار کاربردی است.
6 اردیبهشت 03 - ساعت 18:00
یازده تکنیک طلایی برای تدوینِ پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته معماری به همراه نکات کلیدی روش تحقیق از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع
16 اردیبهشت 03 - ساعت 16:00
آشنایی با مسیرهای شغلی صنعت ساختمان ویژه مهندسان عمران ،دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان/ انتخاب شغل با توجه به شایستگی ها، علایق و شخصیت
19 اردیبهشت 03 - ساعت 18:00
تشریح تخلفات مسئولیت ساز که باعث به وجود آمدن سهم تقصیر برای ناظرین برق می شود
26 اسفند 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
وبینار رایگان میان‌بُر ورود و پیشرفت در برنامه ریزی و کنترل پروژه
22 اسفند 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
ویژگی های جدید Revit 2025 باعث افزایش سرعت کارایی و دقت شما در مدلسازی پروژه ها خواهد شد. بنابراین در اینجا به ویژ"ی های رویت 2025 می پردازیم.
15 اسفند 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
نقشه راه کسب تخصص های مورد نیاز در حوزه ی کمی سازی ادعا Claim
14 اسفند 02 - ساعت 20:30
این وبینار برگزار شده است
آشنایی با نحوه کنترل و دلائل شایع عدم تائید نقشه های برق در واحد کنترل نقشه نظام مهندسی
12 اسفند 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
دوره جامع ایمنی شامل مباحث بهداشت صنعتی؛ افسر ایمنی و استاندارد
12 اسفند 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
ررسی نقش و کارکرد سیستم حمل‌ونقل در مدیریت بحران
12 اسفند 02 - ساعت 14:00
این وبینار برگزار شده است
"کشف کنید چگونه Unreal Engine به عنوان ابزاری قدرتمند در تجسم معماری، طراحی فضاهای مدرن را به سطح جدیدی از واقع‌گرایی و خلاقیت می‌برد."
9 اسفند 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
در وبینار رایگان سلسله گفتگوهای سفر به دنیای مهندسی، تجربیات برتر مهندسی، با مهندسین موفق گفتگو می کنیم و از تجربیات آنها پلی برای موفقیت خواهیم ساخت
7 اسفند 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است

دوره آنلاين مهندسي عمران چيست؟ شايد ابتداي‌ترين سوال براي شما اين باشد كه اين دوره‌ها به چه درد مي‌آيند و كارايي آن‌ها به چه صورتي است؟ در اين گفتار قرار است تا راجع به دوره مجازي عمران و همچنين آموزش آنلاين معماري اطلاعات مفيدي را خدمت شما ارائه بدهيم.

درباره دوره آنلاين مهندسي عمران و كلاس آنلاين معماري

در واقع دوره مجازي عمران يعني يادگيري برنامه‌ريزي شده‌اي كه در آن معمولا يادگيري و آموزش در محيط‌هاي جدا از يكديگر صورت مي‌پذيرد. به همين خاطر است كه به تكنولوژي‌هاي ارتباطي و نهادي براي طراحي و برنامه‌ريزي و همين طور آموزش نياز است.

موفقيت در آموزش الكترونيكي در واقع عنصر كليدي و مهم براي استفاده كردن از بعضي تكنولوژي‌ها و اينترنت به عنوان تكنيك آموزش شناخته شده است.  آموزش آنلاين مي‌تواند شامل آموزش الكترونيكي و آموزش تركيبي باشد، به طور كلي به ايده استفاده نمودن از ابزارهاي انلاين براي آموزش اشاره دارد.

اما در اين دوره براي دانشجويان دوره آنلاين مهندسي عمران علاوه بر بكار گرفتن از ويژگي‌هاي مهم و كارآمد دوره‌هاي آنلاين، قرار است تا راجع به آنچه كه بايد درباره عمران و معماري بدانيد را در اختيارتان بگذاريم. اشتياق به آموزش از راه دور به دليل تكنولوژي موجود رشد و گسترش يافته، نشان داده است كه بهره‌وري از آموزش‌هاي كامپيوتري و تكنولوژيك به صورت يك‌پارچه يادگيري، سطح يادگيري و دانش اشخاص را به ميزان قابل توجهي رشد و ارتقا مي‌دهد.

با اين وجود طبق بررسي‌هاي صورت گرفته در موقعيت يادگيري‌هاي تركيبي اين داده‌ها مشاهده شد است كه بسياري از موسسات آموزش از راه دور با كمك گرفتن از روش‌هاي نوين آموزش از راه دور و همچنين دوره‌هاي آنلاين موجود موسسات گوناگون باعث شده‌اند تا مطالب بسيار روان‌تر و با موفقيت بيشتري بين دانش‌جويان و اساتيد رد و بدل شود.

در دوره آنلاين مهندسي عمران و سایر دوره ها همچون دوره های فنی مهندسی و علوم پایه ما قصد داريم تا ضمن اينكه بين شما و مطالب يك ارتباط قوي از نظر يادگيري و كسب مهارت در نكات ويژه دروس ايجاد نماييم؛ شما را با يادگيري و فراگرفتن اصول يادگيري نوين و همچنين ابزار جديد مهارت در يادگيري هم آشنا بسازيم.

ويژگي‌هاي مهم دوره مجازي عمران و آموزش آنلاين معماري

  1. با استفاده از اين كلاس‌ها در وقت شما صرفه‌جويي مي‌گردد و از هزينه‌هاي بالا جلوگيري مي‌كنيد.
  2. بدون محدوديت‌هاي مكاني و شرايط خاص
  3. امكان ضبط كردن كلاس‌ها و تماشاي مجدد آن‌ها از طريق نرم‌افزارهايي نظير LMS و.. وجود دارد.
  4. بهره‌مندي آسان از بهترين و مجرب‌ترين اساتيد.
  5. عدم نياز به امكاناتي نظير ميز و صندلي و تجهيزات مورد نياز آموشي در فضاي حقيقي
  6. مشاهده‌ي باكيفيت تصوير و صداي استاد و محتواي آموزشي.
  7. امكان اشتراك‌گذاري اسلايدها و..
  8. امكان نظارت خانواده بر روند تدريس مدرسين و...
  9. يادگيري الكترونيك توجه دانش‌آموزن را بيشتر جلب مي‌كند.
  10. قدرت انتخاب بيشتر براي مركز بر دروس
  11. استفاده آسان و اجتناب از عوامل استرس‌زا مثل ترافيك و حضور در جمع
  12. تمركز و تعامل افزون‌تر بين استاد و شاگرد
  13. استفاده از اين دست كلاس‌ها براي افراد شاغل بينظير كارايي دارد.
  14. كلاس‌هاي آنلاين فضاي گرافيكي جالبي دارد و مثل كلاس‌هاي حضوري خسته كننده نيست.
  15. قابليت كوييز توسط استاد كه براي پاسخ به آن‌ها وقت مشخصي داده مي‌شود
  16. امكانات مولتي مديا موجود باعث مي‌شود كه مطالب در ذهنتان ماندگاري بيشتري داشته باشد و....

در واقع دوره مجازي عمران يعني يادگيري برنامه‌ريزي شده‌اي كه در آن معمولا يادگيري و آموزش در محيط‌هاي جدا از يكديگر صورت مي‌پذيرد. به همين خاطر است كه به تكنولوژي‌هاي ارتباطي و نهادي براي طراحي و برنامه‌ريزي و همين طور آموزش نياز است.

در دوره آنلاين مهندسي عمران و سایر دوره ها همچون دوره مهندسی برق مکانیک و هوافضا  دانشجويان دوره آنلاين مهندسي عمران علاوه بر بكار گرفتن از ويژگي‌هاي مهم و كارآمد دوره‌هاي آنلاين، قرار است تا راجع به آنچه كه بايد درباره درباره عمران و معاري بدانيد را در اختيارشان گذاشته شود.

اشتياق به آموزش از راه دور به دليل تكنولوژي موجود رشد و گسترش يافته، نشان داده است كه بهره‌وري از آموزش‌هاي كامپيوتري و تكنولوژيك به صورت يك‌پارچه يادگيري، سطح يادگيري و دانش اشخاص را به ميزان قابل توجهي رشد و ارتقا مي‌دهد. اگر دوست داريد تا در دوره‌هاي آنلاين ما شركت كنيد و مهارت‌هاي خود را افزايش بدهيد، پس خوب است همين حالا ثبت نام كنيد.

با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar