


وبینار مدیریت خشم
برگزار شده
وبینار مدیریت خشم
برگزار شده
توضیحات
این روزها یک دغدغه مهم دارم که ناشی از یک اتفاق بسیار دردناک در روز گذشته است. این دغدغه با چنین نامی برای من تداعی می شود: کنترل خشم والدین در مقابل کودکان
میدانم که میدانید خشم یک احساس کاملا طبیعی است که هر انسانی بارها و بارها، آن را در زندگی تجربه میکند. چیزی که مهم است کنترل و مدیریت خشم است.
دستاورد عدم کنترل خشم والدین برای فرزندان:- آموزش درماندگی و بیچارگی
- ایجاد اضطراب و وحشت.اختلالات یادگیری
- مشکل ارتباط و معاشرت با دیگران
- عدم استقلال
- عدم دفاع از خود در تعرضات خصوصا تعرضات جنسی
ما به عنوان یک انسان تنها اجازه داریم: در مکان و زمان مناسب و به میزان مناسب و با هدف درست و البته در مقابل فرد مناسب ،خشمگین شویم!
چرا باید مهارت مدیریت خشم رو یاد بگیریم؟؟
- تربیت فرزندات برات مهمه اما خشم اجازه نمیده مسئولانه اونا رو تربیت کنی
- رابطه عاطفیت مهمه برات اما خشم داره اون رو از پا در میاره
- خشم های زیادی از طرفت داری اما نمیتونی حرفهات رو بزنی
- زود رنج هستی
- چپ و راست خشمگین میشی (یا بچت اینجوریه)
- خیلی زود عصبانی میشی اما بعدش احساس گناه داری
- خشمت آتشفشانی و انفجاریه (یا بچت اینجوریه)
- بعد از خشمگین شدنت نمیفهمی دیگه داری چی کار میکنی و چی میگی؟
- اهل تلافی کردن و انتقام گرفتنی (یا بچت اینجوریه)
- خشمت رو میریزی داخل خودت و نمیدونی با خشمت باید چی کارکنی؟؟؟
- بچت رو مخت میره و عصبیت میکنه
- گاهی کنترلتو از دست میدی و بچتو کتک میزنی
- با بچت بد حرف میزنی و تحقیرش میکنی
- بچت خیلی عصبی و پرخاشگره
- و ...
اگه دوست دارین مهارت مدیریت خشم رو یاد بگیرین حتما داخل این کارگاه شرکت کنین.






