موضوعات
سبد خرید (0)
وبینار بازگشت از قلمروی دنیای ویژه قصه‌ها؛ سومین کمپروژه بازاریابی محتوایی داستان‌محور کانتنت‌فا

وبینار بازگشت از قلمروی دنیای ویژه قصه‌ها؛ سومین کمپروژه بازاریابی محتوایی داستان‌محور کانتنت‌فا

وبینار بازگشت از قلمروی دنیای ویژه قصه‌ها؛ سومین کمپروژه بازاریابی محتوایی داستان‌محور کانتنت‌فا

شروع وبینار:   8 آبان 99 - ساعت 13:00
مدت وبینار: ساعت
افزودن به تقویم
ذخیره کردن
وبینار بازگشت از قلمروی دنیای ویژه قصه‌ها؛ سومین کمپروژه بازاریابی محتوایی داستان‌محور کانتنت‌فا
بلیت‌های وبینار
فیلم قابل دانلود
تومان
بلیت عادی
فعال از 23 مهر تا 7 آبان ― ( ویدئو دارد )
دارد
بلیت زودهنگام (۳۰ درصد تخفیف)
فعال از 23 مهر تا 1 آبان ― ( ویدئو دارد )
دارد
ویدئو معرفی وبینار
توضیحات وبینار

"جویندگان اکسیر دنیای ویژه‌ی قصه‌ها که وارد ژرف‌ترین غار شدند، راه‌شان باریک و تاریک شد. سایه‌های ترس و تردید، تهدیدشان می‌کرد و مسلح شده بود تا از گنج سرزمین دفاع کند. جویندگان در آستانه‌ی چشیدن طعم آزمون بزرگ بودند. نتیجه هرچه می‌شد، این تجربه آن‌ها را دگرگون می‌کرد."

ما به دنیای ویژه‌ی قصه‌ها سفر کردیم. آموختیم که با دیگر اعضای قبیله و با همراهی راهبران، رهنوردی کرده و از پستی و بلندی‌های دنیای قصه‌گویی در بازاریابی محتوایی گذر کنیم. ماجراجویی طولانی ما در این سرزمین، به میانه‌ی خود رسیده است. آزمون بزرگ را سپری کرده‌ایم و اکنون مستحق پاداشیم.

"جویندگان حالا دیگر این حق را یافته‌اند که قهرمان خطاب شوند. جام اکسیر دنیای ویژه‌ی قصه‌ها در دستان پر افتخارشان است. زمان برخاستن فرا رسیده جویندگان! به یاد آورید که برای چه به این سرزمین آمده‌ایم؛ قرار است اکسیر قصه را به قبیله بازگردانیم."

نقطه‌ی عطفی و سفر بزرگ دیگری که از همین نقطه آغاز می‌شود. حالا که می‌دانیم چگونه با استفاده از قصه می‌توانیم بر مخاطب‌مان اثر بگذاریم، حالا که می‌دانیم چه مسیری را باید برای خلق محتوای داستان‌محور برویم، حالا که می‌دانیم چطور برای همه‌چیز قصه ببافیم، حالا وقت استفاده از این دانسته‌ها و یافته‌ها، در کسب‌وکارها و برندهای خودمان فرا رسیده است.

در ادامه‌ی این هم‌نوری بزرگ، در بازگشت قهرمانانه‌مان به قبیله که از هشتم آبان ۹۹ آغاز می‌شود، هفته‌ای دو بار و هر بار سه ساعت و نیم و در مجموع بیش از ۲۵ ساعت طول خواهد کشید، با یکدیگر خواهیم آموخت که برای روایت داستان‌مان و تاثیرگذاری بر مخاطب‌های‌مان، چه ابزارهایی در دست داریم و چگونه باید از آن‌ها در جهت روایت داستان کسب‌وکارمان به کار گیریم تا مخاطب‌مان حرف‌مان را باور کرده و بر او اثری جادویی بگذاریم. 

ماجرا را چگونه برایشان تعریف کنیم؟ 

سوال بزرگی‌ست و در این دوره قرار است جواب‌های متعددی برایش پیدا کنیم؛

به صورت عملی خواهیم آموخت که با استفاده از پرسونا، بوم قصه‌گویی، قواعد نوشتن برای فروختن، گیمیفیکیشن، روایت‌گری با تصویر، عکاسی آسان، ویدیو مارکتینگ، یوتیوب مارکتینگ، پادکست‌سازی آسان و  ابزارهای تحلیل سئو و شبکه‌های اجتماعی، داستان کسب‌وکارمان را روایت کنیم. 

رویکرد عملی این دوره برای رهجویانی مناسب است که آشنایی نسبی با مفاهیم بازاریابی محتوایی دارند اما با ابزارهای توزیع و تحلیل آن (ویدیوکست، پادکست، گیمیفیکیشن، پرسونا، عکاسی، ابزار تحلیل سوشال و سئو و…) آشنا نیستند و می‌خواهند تسلطی نسبی روی تمام این ابزارها بدست آورند، تا بتوانند روایت‌گر داستان خودشان باشند.

 

اگر با سفر جویندگان دنیای ویژه قصه‌ها آشنا نیستید، می‌توانید دوره‌های قبلی کانتنت‌فا را از اینجا ببینید.

راهنمای کمپ به اسم انوشه نوروزی و با شماره ۰۹۰۳۸۸۴۴۰۷۷ راه را به سرگردانان نشان می‌دهد.

سرفصل‌های وبینار
  • آموزش کاربردی استخراج پرسونای مخاطب (راهبر: احسان طریقت)، 
  • بوم روایتگری (راهبر: مبینا کلهریان):

۱. چرایی داستان‌گویی (تولید محتوا، برندسازی و راه‌اندازی کمپین در بستری از داستان‌گویی)
۲. کتاب مقدس داستان‌
۳. سیستم فعال داستانی
۴. طراحی دنیای داستانی مشارکتی
۵. بوم کسب‌وکار در برابر بوم داستان
۶. بوم‌ داستان
۶.۱. هدف
۶.۲. مخاطب
۶.۳. پیام اصلی
۶.۴. فراخوان عمل
۶.۵. داستان
۶.۶. چه کسی و کجا؟
۶.۷. لحن و قالب
۶.۸. کمپین
۶.۹. خروجی و دستاورد
۶.۱۰. معیارهای سنجش.

  • چگونه بنویسیم که مخاطب را به خرید ترغیب کند؟ (راهبر: احسان طریقت)

۱. مقدمه و طرح مساله

۲. کپی رایتینگ چیست؟

۳. قدرت جادویی کلمات

۴. کلمات با ما چه می‌کنند؟

۵. اصول اولیه و نگاهی جامع به کپی‌رایتینگ

۶. نوشتن یک طرح برنده

۷. اقدام برای عمل (CTA)

۸. بررسی چند فرمول ساده

۹. تیترنویسی

۱۰. نگاهی به نوشتن گزارش خبری

۱۱. جمع‌بندی.

  • گیمیفیکیشن در بازاریابی محتوایی و پتانسیل بازی در بازاریابی محتوایی (game potential) (راهبر: متین ایزدی)،

۱. گیمیفیکیشن چیست؟

۲. گیم و گیمیفیکیشن چه عناصری دارند؟

۳. انواع گیمرها کیستند؟

۴. انگیزه‌ها و روانشناسی انواع گیمرها چیست؟

۵. چطور از گیمیفیکیشن در بازاریابی استفاده کنیم؟

۶. کالبدشکافی مثال‌های موفق استفاده از گیمیفیکیشن در بازاریابی

۷. طراحی گیمیفیکیشن برای کسب‌وکارمان

۸. نکات کلیدی طراحی گیمیفیکیشن در بازاریابی محتوایی.

  • قصه‌گویی بصری (ویژوال استوری تلینگ) و ترکیب‌بندی بصری در بازاریابی محتوایی (راهبر: متین ایزدی):

۱. چرا در بازاریابی محتوایی داستان‌محور به قصه‌گویی تصویری نیازمندیم؟

۲. نما و نحوه‌ی قاب‌بندی آن

۳. چه چیزی را باید به مخاطب نشان داد؟

۴. نماهای اصلی حامل چه معناهایی هستند؟

۵. زاویه‌های مختلف نمایی حامل چه معناهایی هستند؟

۶. ترکیب‌بندی بصری در خدمت قصه‌گویی

۷. استفاده دراماتیک از عمق میدان

۸. استفاده دراماتیک از اصول نورپردازی

۹. کالبدشکافی قواعد نما در عکس‌های قصه‌گو.

  • عکاسی آسان برای بازاریابی محتوایی (راهبر: الناز عابدی)،
  • یوتیوب مارکتینگ (راهبر: امیرعباس عبدالعلی)،
  • ویدیو مارکتینگ (راهبر: ابراهیم زندی)،
  • ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی و سئو (راهبر: امیرسینا زمانیان)،
  • روایتگری با پادکست (راهبر: احسان طریقت)،
  • ساخت پادکست برای بازاریابی محتوایی (راهبر: احسان طریقت):

۱. پادکست چیست؟

۲. چرا پادکست؟

۳. مخاطب شناسی در پادکست

۴. سبک‌های مختلف در پادکست‌سازی

۵. شروع با پادکست‌سازی

۶. تجهیزات؛ مهم است یا روایت؟

۷. پادکست در عمل

۸. از ایده تا انتشار

۹. کجا پادکستم را هوا کنم؟

۱۰. رشد پادکست

۱۱. درآمدزایی از پادکست

۱۲. پادکست سازمانی

مخاطبین

رویکرد عملی این دوره برای رهجویانی مناسب است که آشنایی نسبی با مفاهیم بازاریابی محتوایی دارند اما با ابزارهای توزیع و تحلیل آن (ویدیوکست، پادکست، گیمیفیکیشن، پرسونا، عکاسی، ابزار تحلیل سوشال و سئو و…) آشنا نیستند و می‌خواهند تسطلی نسبی روی تمام این ابزارها بدست آورند، تا بتوانند روایت‌گر داستان خودشان باشند.

سوالات متداول

چگونه از دنیای ویژه‌ی قصه‌ها باز خواهیم گشت؟

برای اینکه مسیر برگشت را طی کنیم، در اسکای‌روم و بصورت آنلاین با تشکیلات فوق‌پیشرفته همسفر خواهیم شد.

چگونه وارد صفحه‌ی تشکیلات فوق‌پیشرفته‌ی آنلاینم شوم؟

در روزهای برگزاری اکتشاف، وارد پروفایل Eseminar.tv خود شوید و از صفحه وبینارهای خریداری شده من دکمه «ورود به وبینار» را بزنید تا به ماجراجویی بپیوندید.

آیا فیلم بازگشت قهرمانانه ما ضبط می‌شود و در اختیارمان قرار می‌گیرد؟

لحظه به لحظه‌ی بازگشت قهرمانانه شما توسط دوربین‌های هوا به زمین ما ثبت و ضبط خواهد شد و در انتهای دوره در اختیار رهنوردان قرار خواهد گرفت.

اکتشاف چقدر طول خواهد کشید؟

این ماجراجویی دو دوره دارد؛ که اکنون شما برای دوره‌ی دوم ۲۵ ساعته‌ی آن داوطلب شده‌اید.

دوره چند ساعته است؟

زمان دوره ۲۵ ساعت است. راهبران دوره (مدرسین) در طول دوره نیز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

چه روزهایی در سفر بازگشت از قلمروی دنیای ویژه قصه‌ها خواهیم بود.

دوشنبه‌ها 18 تا ۲۱:۳۰ و پنج‌شنبه‌ها 13 تا ۱۶:۳۰ در حرکت خواهیم بود. باقی‌اش صفا و صمیمیت در کنار آتش کمپ! هفت جلسه همراه هم خواهیم بود که از پنج‌شنبه هشتم آبان شروع و تا پنج‌شنبه ۲۹ آبان ادامه خواهد داشت.

کار عملی هم باید انجام دهیم؟

بی‌شک تمرین، فعالیت، رفع اشکال، بهتر شدن و بهتر شدن در خلال حرکت، جز لاینفک همراهی‌مان است.

Teacher Avatar
احسان طریقت موسس کانتنت فا
Teacher Avatar
ابراهیم زندی هم‌بنیانگذار و مدیر بازاریابی استودیو کلاکت
Teacher Avatar
الناز عابدی تولیدکننده محتوای بصری
Teacher Avatar
امیرعباس عبدالعلی طراح، توسعه دهنده وبسایت و بنیان‌گذار کانال یوتیوب skillvid
Teacher Avatar
مبینا کلهریان سناریوپرداز، تولیدکننده و استراتژیست محتوا
Teacher Avatar
متین ایزدی نویسنده و طراح روایت
Teacher Avatar
امیرسینا زمانیان مدیر بازاریابی دیجیتال
جلسات وبینار زمان برگزاری
آموزش کاربردی استخراج پرسونای مخاطب و بوم روایتگری
8 آبان 1399
ساعت 13:00
ساعت 16:30
کپی رایتینگ برای فروش
12 آبان 1399
ساعت 18:00
ساعت 21:30
گیمیفیکیشن در بازاریابی محتوایی و پتانسیل بازی در بازاریابی محتوایی
15 آبان 1399
ساعت 13:00
ساعت 16:30
نمایش همه جلسات
گزارش دادن
 انتخاب بلیت