موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

یاسر پهلوانی قدیمی

یاسر پهلوانی قدیمی

توسط 76 نفر دنبال می‌شود
مشاور و کوچ سیستم سازی کسب و کار

من یاسر پهلوانی قدیمی متولد 27 بهمن 1360 استان گیلان شهر رشت هستم ،متاهلم و 2 فرزند پسر دارم. سوابق تحصیلی و کاری: کاردانی صنایع نساجی , کارشناسی حسابداری دانش آموخته MBA گرایش بازاریابی استراتژیک از سازمان مدیریت صنعتی دانش آموخته دکترای حرفه ای کسب و کار DBA از دانشگاه تهران دانش آموخته کوچینگ سطح یک از سازمان فراکوچ دانش آموخته بیزینس کوچینگ مشاور تائید صلاحیت شده بین المللی CMC عضو انجمن مشاوره مدیریت ایران عضو بنیاد کوچ های حرفه ای ایران مدرس و مشاور و کوچ سیستم سازی سابقه تدریس حضوری و آنلاین در حوزه استراتژی ، بازاریابی و فروش ،خلق مدل کسب و کار،تفکر سیستمی، سیستم سازی ،طراحی سیستم فروش و ... سابقه مدیریت فروش در چند شرکت تولید و پخش تجهیزات پزشکی سابقه مدیریت فروش در چند شرکت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی رئیس هیات مدیره شرکت تجهیزات پزشکی سُندُس گستر سدید هم بنیانگذار آکادمی کسب و کار و بیزینس کوچینگ مهراز مشاور بیش از 40 واحد صنعتی و فروشگاهی در زمینه سیستم سازی مأموریت من در زندگی! کار هر روز من، یاسر پهلوانی قدیمی، این است که با ترکیبی از عشق، تعهد و اشتیاق به امر تدریس، مشاوره و کوچینگ، برای مدیران، کارآفرینان و همکاران سرزمینم بپردازم، همان‌هایی که عمیقاً می‌خواهند بال بگشایند و پروانه شوند و این امر به پشتوانه یادگیری مستمر و کسب تجربه‌های متفاوت و دانش به‌روز میسر می‌گردد. همواره در تلاشم تا بتوانم با خدمات و محصولاتی کم‌نظیر، نقشه راهی عملی و اجرایی برای رشد آنها ارائه داده و با پشتیبانی هدفمند و شبکه‌سازی منحصربه‌فرد، بیش‌ازپیش برایشان مفید باشم. من به مأموریت خود که مبارزه با فقر ناشی از کارآفرینی است باوری استوار داشته و در این نبرد، امیدوارانه به دنبال گسترش خدمات و مشتریان و همکاران خود هستم و بر این اصل معتقدم که با توسعه آنها می‌توانیم در رشد و آبادانی کشورمان نقشی ارزشمند ایفا کرده و موجب اشتغال افراد بیشتری شویم، تا از این راه علاوه بر رضایت خداوند، کسب ثروتی حلال داشته باشیم و ایمان دارم در کنار هم می‌توانیم دنیای زیباتری برای تمامی ذی‌نفعان خود بسازیم و در این مسیر، به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز واقفم و در انجام آن می‌کوشم.

وبینارهای مدرس

زندانی دردناک یا قصری شاهانه؟ انتخاب با شماست مدیر گرامی. در وبینار رایگان سیستم سازی کسب و کار (مدیر زندانی) ، کلید آزادی خودتان را تحویل بگیرید
20 دی 02 - ساعت 18:30
این وبینار برگزار شده است
تو این جلسه، نقشه راه مدل سیستم سازی 5H System رو که مدل انحصاری خودم در سیستم سازی هست رو براتون توضیح میدم.
27 مهر 01 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
در این جلسه قصد دارم مدل 4HS شخصی خودم در سیستم سازی ،را که پس از سالها مطالعه و مشاوره و تلاش در کسب و کارهای مختلف به آن رسیدم را به شما معرفی کنم.
5 آبان 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar