موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

پویا سیدین نور

پویا سیدین نور

توسط 64 نفر دنبال می‌شود
استراتژیست برندینگ و بازاریابی / حس یک نگاه

پویا سیدین نور، تحصیل کرده‌ی عمران (با گرایش سازه و معماری در مقطع ارشد)، MBA گرایش مدیریت مارکیتنگ و روانشناسی (با تمرکز بر کاربرد مفاهیم در حوزه تبلیغات و برندینگ در مقطع ارشد) است. پویا سیدین به عنوان متخصص برندینگ و بازاریابی، حدود ۱۵ سال سابقه‌ی فعالیت حرفه‌ای با کسب و کارهای کوچک و بزرگ داخلی و خارجی را با سمت‌های مدیر، مشاور و استراتژیست بازاریابی و برندینگ در کارنامه خود دارد. بخش مهمی از تمرکز وی در ۱۰ سال گذشته بر صنعت ساختمان، معماری و شهرسازی و طراحی استراتژی‌های برندینگ و بازاریابی در این حوزه بوده است. او اکنون علاوه بر مدیریت آژانس حس یک نگاه، به ایراد سخنرانی در مجامع معتبر در حوزه‌های چالش‌برانگیز و بینارشته‌ای و مشاوره به سازمان‌‌ها با نگرشی عمیق میپردازد.

وبینارهای مدرس

/ خلق برند در معماری: آنچه از برندینگ به ما نگفته‌اند! / حقایق برندینگ اصولی و تشریح فرآیند خلق یک برند برای معماران / برندینگ ویژه‌ی معماران
26 مرداد 01 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar