موضوعات
سبد خرید (0)

نیما پشمی حسینی

نیما پشمی حسینی

توسط 16 نفر دنبال می‌شود
مشاور ارشد کسب و کار

نیما پشمی حسینی فارغ التحصیل ارشد مدیریت بازرگانی رسته بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران است وی در سال 1400 موفق به اخذ عنوان نابغه فروش از مرکز بازاریابان ایران شده است، از 6 سالگی به همراه پدر وارد بازار کار شده و از 9 سالگی به فروش کفش از مغازه پدری فعالیت خود را در حوزه بازاریابی آغاز نمود، پس از ورود به دانشگاه و گذرندان دوره کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی به طور حرفه ای وارد صنعت شده و با عناوین کارشناس بازاریابی و فروش کار خود را در صنایع آغاز نمود و با کسب تجارب مختلف در صنایع سمت های سرپرستی و سپس مدیریت فروش را بر عهده گرفت، در صنایع مختلفی همچون فناوری اطلاعات، خودروسازی، چوب، صنایع غذایی و فولاد به عنوان مدیر فروش مشغول به کار بوده است، پس از کسب تجارب مختلف اکنون به عنوان بیزنس کوچینگ و مشاوره ارشد کسب و کار در صنایع مختلف در خدمت این مرز و بوم است.

وبینارهای مدرس

جذب مشتری با کمترین هزینه! تا 70% مشتریان بالقوه، مشتری بالفعل شما خواهند شد! کمتر هزینه کنید بیشتر جذب کنید و بیشتر بفروشید!
15 شهریور 03 - ساعت 14:00
این وبینار برگزار شده است
طراحی وب سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین چقدر هزینه های بازاریابی در حوزه دیجیتال را کاهش می دهد؟ اینستاگرام فضای مناسبی برای کسب و کار آنلاین است؟
4 مرداد 03 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
سیستم فروش دوره های آموزشی و معرفی سیستم مدیریت اموزشی LMS برگزاری کلاس و آزمون آنلاین به همراه کارنامه و نمودار پیشرفت تحصیلی
18 تیر 03 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
اگر کسب و کار آنلاین دارید و موفق به فروش نمی شوید و یا از هزینه های گزاف تبلیغات در اینستاگرام خسته شده اید حتما و حتما این وبینار را از دست ندهید.
7 تیر 03 - ساعت 15:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar