موضوعات
سبد خرید (0)

مهندس محسن محمودآبادی

مهندس محسن محمودآبادی

توسط 32 نفر دنبال می‌شود
مدرس، تحلیلگر و معامله‌گر بازارهای مالی جهانی

محسن محمود آبادی مدرس، مشاور، معامله‌گر بازار‌های مالی با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای فارکس، همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت مالی در دانشگاه آزاد مشهد و مربی رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در زمینه بازار‌ بورس بین الملل (فارکس) سابقه ۴ ساله آموزش و تدریس تخصصی بازار‌های مالی، محقق استراتژیک تکنیکالی، تکنولوژی های نوین ، و صاحب سبک FPT می‌باشد.

وبینارهای مدرس

وبینار کسب درآمد دلاری در فارکس قرار است تا پایه ای ترین و مهمترین اصول تحلیل و ترید در بازار فارکس را به شیوه ای متفاوت تر از همجا به شما بیاموزد.
16 خرداد 03 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
وبینار از صفر تا صد درامد دلاری با محسن محمود آبادی، راهنمای شما برای کسب درآمد واقعی در بازار فارکس است. چرایی و نقشه راه ورود به بازار فارکس ببینید.
11 شهریور 02 - ساعت 19:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar