موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

محمد صادق بندگی

محمد صادق بندگی

توسط 10 نفر دنبال می‌شود
بنیانگذار گروه اُکا

مهندس محمد صادق بندگی فارغ التحصیل مهندسی برق گرایش مخابرات می باشد. بنیانگذار شرکت عصرارتباطات مشرق زمین و گروه اکا می باشد. این شرکت در زمینه های مشاوره و اجرای پروژه های بزرگ هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل ITS و همچنین سیستم های نظارتی و حفاظتی پیشرفته فعالیت می نماید. همچنین این شرکت دارای واحد پژوهشی به سرپرستی مهندس محمد صادق بندگی می باشد که در این واحد به پژوهش های بزرگ در زمینه وایرلس و مایکرویو، e-healthing ، GPS و … پرداخته می شود .برخی از فعالیت های ایشان : بنیانگزار سامانه جامع دستگاه های حضور غیاب و کنترل دسترسی بنیانگزار سامانه جامع سیستم های برق اضطراری (یوپی اس ) و….

وبینارهای مدرس

وبینار فروش انفجاری (راهکارها ، چالش ها ) وبیناری مشترک از مهندس محمد صادق بندگی ( بنیانگزار گروه اًکا) و مهندس مرتضی ناصری (ارشد مدیریت کسب وکار)
10 مرداد 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
راه اندازی کسب و کار دغدعغه بسیاری از افراد در جامعه می باشد . کسب و کارهای امروزی باید حتما از نوع استارتاپ باشند. ولی چه نوع استارتاپی ؟
2 تیر 00 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
آموزش کامل google keep به همراه کاربردهای شگفت انگیز این نرم افزار برای تمام افراد . در این وبینار آموزش به طور کامل انجام می
25 خرداد 00 - ساعت 21:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar