موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

فرشاد عرب

فرشاد عرب

توسط 51 نفر دنبال می‌شود
CEO at GoalEarn

وبینارهای مدرس

در این وبینار با روش «منتورینگ تسک محور یا TBM» آشنا می شویم و از چگونگی ورود به بازار کار و گرفتن جاب آفر با روش TBM مطلع خواهیم شد.
6 خرداد 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
برای اینکه بتوانیم با سابقه کار وارد بازار کار بشویم نه به عنوان جونیور، یکی از راهها کمک گرفتن از سیستم منتورینگ گلرن به عنوان منتی است.
6 اردیبهشت 02 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار ،دیجیتال مارکتینگ یکی از مشاغل جدید مورد بررسی و صحبت قرار می گیرد و متخصصین ما بهترین مسیر ورود به این شغل را به شما نشان میدهند.
19 اردیبهشت 02 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار ماسعی داریم تا به شما بگوییم چگونه با کمک ما میتوانید به عنوان فردب با تجربه وارد بازار کار برنامه نویسی وب شوید
16 اردیبهشت 02 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
بعد از معرفی مشاغل مرتبط با علم داده(دیتا سانس یا دیتا آنالیز) روشهای ورود به این مشاغل و کمکی که متخصصین گلرن در این مسیر به شما ارائه میدهند.
14 اردیبهشت 02 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
آشنایی با چالش های مهاجرت کاری برای مشاغل مرتبط با UI/UX و کمکی که متخصصین گلرن(گل ارن) در این مسیر می توانند به شما ارائه دهند.
10 اردیبهشت 02 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
هدف اصلی این رویداد آگاهی شما از روش ها، چالش ها و واقعیت های مهاجرت کاری از طریق برنامه نویسی ست،و اینکه گلرن در این مسیر چه کمکی به شما می کند.
16 فروردین 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
منتور آن کسی ست که می تواند از طریق راهنمایی، توصیه، حمایت و یا حتی انتقال آگاهی راجع به موضوع خاصی، به یک فرد کم تجربه تر کمک کند.
25 اسفند 01 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
اگر به دنبال سابقه کار قابل قبول و راهی متفاوت برای رشد شغلی، تخصصی و فردی خود هستید، پس نیاز است با برنامه منتورینگ گلرن آشنا شوید.
25 اسفند 01 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
اصل مطلب این است که: یک نفر صرفا با داشتن یک ایده و حداقل تمکن مالی برای ۱ سال زندگی اش، به کمک تجربه ارزشمند تیم گلرن می تواند ویزای استارتاپی بگیرد.
23 اسفند 01 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار براساس دانش، تجربه و مهارت منتورهای گل اِرن به بررسی نکات کلیدی مهاجرت کاری از طریق برنامه منتورینگ گل ارن می پردازیم
10 اردیبهشت 03 - ساعت 20:00
در وبینار گام دوم مهاجرت کارشناس علم داده، حبیب کرباسیان متخصص علم داده از مایکروسافت، در مورد موفقیت در گرفتن جاب آفر پاسخگوی سوالات ماست.
30 خرداد 02 - ساعت 18:30
در این وبینار پرطرفدار، به تحلیل چالش‌ها و مسائل مربوط به مهاجرت و گرفتن جاب آفر برای یک کارشناس مدیریت محصول خواهیم پرداخت.
30 اردیبهشت 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
آشنایی با روشها، چالش ها و واقعیت های شغلهای مرتبط با فنآوری و تکنولوژی.
9 اردیبهشت 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
به عنوان کارشناس داده چطور می توانم مهاجرت کاری انجام بدم و منتورینگ گل ارن چگونه در این راستا به من کمک میکند.
24 فروردین 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar