موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

علیرضا آقاخانی

علیرضا آقاخانی

توسط 140 نفر دنبال می‌شود
کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی اسنپ!

وبینارهای مدرس

چگونه از اینفلوئنسر مارکتینگ برای رشد پیج اینستاگرامی خود استفاده کنیم؟ چگونه از هدر رفتن بودجه خود جلوگیری کنیم و اینفلوئنسر مناسب را انتخاب کنیم؟
14 آبان 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
محتوا یکی از ارکان اساسی فعالیت در اینستاگرام هست که باید در کنار بقیه ارکان مهم و تاثیرگذار، روی آن کار کنید و دانش صحیح آن را به دست بیاورید.
16 مهر 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
تو این وبینار قراره خیلی سریع نکاتی رو برای فعالیت اصولی تو اینستاگرام یاد بگیریم که این نکات می‌تونه بهره‌وری صفحه‌مون رو بالاتر ببره.
11 شهریور 02 - ساعت 20:00
در یک دوره ۳۵ ساعته حضوری و آنلاین از صفر به همه اجزاء بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم. اینستاگرام، لینکداین، توئیتر، یوتیوب و …
23 تیر 01 - ساعت 12:30
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار از آکادمی آمانج، علیرضا آقاخانی کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی اسنپ از تبلیغات، انتخاب رسانه درست و KPI در شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کند.
8 تیر 01 - ساعت 20:30
در این وبینار علیرضا آقاخانی کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی اسنپ، از تفاوت‌های میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در ایران و خارج از کشور صحبت می‌کند
15 تیر 01 - ساعت 20:30
این وبینار برگزار شده است
پیش از مشخص کردن هر نوعی استراتژی لازم است موقعیت اکنون کسب‌و‌کارمان را در بازار موجود بدانیم تا از اتلاف زمان و بودجه کسب و کارمان جلوگیری کنیم.
19 دی 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
دوره کوتاه مدت دیجیتال مارکتینگ با تأکید بر ابزارها و تجربیات برای ورود سریع به مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ
6 آبان 00 - ساعت 11:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar