موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

عرفان رحیمی

عرفان رحیمی

توسط 166 نفر دنبال می‌شود
کارشناس و استراتژیست سئو

فعالیت خودم رو از برنامه نویسی تحت وب آغاز کردم. رفته رفته با دنیای هیجان انگیز سئو و بازاریابی در فضای آنلاین آشنا شدم و سعی کردم در کنار افزایش دانش خودم در این زمینه،آزمون و خطا کنم و با پیاده سازی آموزه ها در این زمینه تجربه کسب کنم. تا الان پروژه های مختلفی را در حوزه سئو و بازاریابی دیجیتال راهبری و اجرا کرده‌ام و هم اکنون به عنوان استراتژیست سئو به همراه تیم خودم مشغول فعالیت هستم. علاقه دارم این تجربیّات رو در سلسله وبینارهایی با شما به اشتراک بگذارم. برای اینکه بیشتر بتوانم به رسالت خود عمل کنم، آکادمی مسیر سئو را راه اندازی کردم.

وبینارهای مدرس

سمانتیک سئو یا جست و جوی معنایی یکی از مفاهیم مهم در اجرا و پیاده‌سازی فرآیند سئو به حساب می آید. در این وبینار با Semantic SEO آشنا خواهیم شد.
23 مرداد 02 - ساعت 20:00
سئو بهتر است یا گوگل ادز ؟ سوالی است که ممکنه خیلی از صاحبان کسب و کار یا کارشناسان سئو با آن دست و پنجه نرم کنند. برای یافتن پاسخ ثبت نام کنید.
27 تیر 02 - ساعت 19:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar