موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

سید حسین موسوی

سید حسین موسوی

توسط 52 نفر دنبال می‌شود
مدرس

وبینارهای مدرس

در یک ساعت و نیم نکاتی یاد میگیرید که چگونه تبدیل به یک من عملگرا شویم؟
19 اسفند 01 - ساعت 18:30
این وبینار برگزار شده است
تاثیر کلمات بر آب آزمایش شده و بسیار شگفت انگیز است انسانی که ۲/۳ بدنش از آب است هم کلمات روی آن تاثیر دارد در این وبینار فقط کلمات مثبت استفاده میشود
15 تیر 01 - ساعت 21:00
این وبینار برگزار شده است
باشگاه های بدن سازی در اول فروردین پر از ثبت نامی جدید می شود این ثبت نامی ها آخر فروردین رفته اند علت چیست؟ با من همراه باش تا کارای لعنتی تموم شه
24 اردیبهشت 01 - ساعت 20:30
لینکدین بستر متخصصان است و افرادی که در این شبکه هستند همه متخصص و حرفه ای هستند و برای اینکه این متخصصان پست شما را ببینند راهکارهایی دارم.
26 فروردین 01 - ساعت 21:00
وبینار آشنایی با css و کار عملی با css در وردپرس به شما یاد می دهد که چگونه با css در وردپرس کاری کنید که ظاهر سایت خود را زیباتر و جذاب تر کنید.
28 دی 00 - ساعت 21:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar