موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

سید حسین حسینی

سید حسین حسینی

توسط 2 نفر دنبال می‌شود
مدیر عامل موسسه آموزشی – پژوهشی سمام

تخصص بنده تفکر سیستمی و رویکردهای مدل سازی سیستم دینامیکی برای تجزیه و تحلیل مشکلات پیچیده اقتصادی و اجتماعی است. در طی 13 سال گذشته، مدل سازی سیستمی را در لایه‌های تئوری، ابزارها و تکنیک و همچنین کاربرد در مسائل دنیای واقعی از طریق پروژه‌های متعدد در دانشگاه، صنعت و بخش عمومی دنبال کرده‌ام. تحقیقات و تجربیات کاری اصلی من شامل مشکلات ملی تا بین المللی در زمینه انرژی و محیط زیست، مشکلات اجتماعی، مدیریت شهری و مسائل سطح کسب و کار است. استفاده از رویکردهای بین رشته ای برای بهبود سیاست‌گذاری در شرایط عدم قطعیت از زمینه‌های علاقه‌مندی بنده است و سعی کرده ام تا تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری مبتنی بر مدلسازی را ترویج نمایم.

وبینارهای مدرس

پویایی‌شناسی سیستم‌ها تکنیکی برای مدل‌سازی مشکلات در سیستم‌های اجتماعی است. این کارگاه را از زبان یکی از برجسته‌ترین اساتید این حوزه دنبال کنید!
19 دی 00 - ساعت 17:30
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar