موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

دکتر محمد زين الدين

دکتر محمد زين الدين

توسط 4 نفر دنبال می‌شود
دکتر محمد زين الدين مدرس ارشد و معاون دوره ارتودنسی در دانشکده دندانپزشکی عمان (مسقط) و مدرس ارتودنتسی در دانشكده اروپايي (دبی) -فوق تخصص شکاف لب و کام در بیمارستان استارکار (مسقط) و بنیانگذار مرکز تخصصی ارتودنسي در مسقط

دکتر محمد زين الدين مدرس ارشد و معاون دوره ارتودنسی در دانشکده دندانپزشکی عمان (مسقط) و مدرس ارتودنتسی در دانشكده اروپايي (دبی) با بیش از 7 سال سابقه به عنوان متخصص در زمینه ارتودنسی است. دکتر زین‌الدین همچنین فوق تخصص شکاف لب و کام در بیمارستان استارکار (مسقط) و بنیانگذار مرکز تخصصی ارتودنسي در مسقط است. دکتر زین الدین دارای مدرک MSc از دانشكده اروپايي (دبی) و مدرک تخصص ارتودنسی از دانشگاه مالمو (سوئد). همچنین عضوکالج سلگنتی جراحان ادینبورگ (MOrth RCSEd - انگلستان) و فوق تخصص ارتودنسی جراحی شکاف لب و کام از تایپه (FCFO - تایوان). وی عضو فعال فدراسیون جهانی ارتودنتیست ها (WFO) و عضو بین المللی انجمن آمریکایی Cleft Palate-Craniofacial است. دکتر زین‌الدین در ارائه روشهای درمانی مدرن ارتودنسی مانند بریسس زبانی و الاینرهای شفاف lingual ، Aligners Invisalign ، EON ، روشهای شتاب یافته ارتودنسی (Decortication & PRP) با علاقه اصلی خود به Surgery First Orthodontics. ایشان تحقیقات متعددی درباره سلیپ اپنیا و اورتودنسی (OSA) و درمان بیماران ناهنجاری شکاف لب و کام را در انجمن متخصصين تايوان, كره, سنگاپور,امارات و سعودي مطرح كردند. دکتر زین الدین همچنین بنیانگذار و معاون رئیس گروه داوطلبانه لبخند من در مسقط است که پیشگام در انجام خدمات خیرخواهانه و داوطلبانه خدمات بهداشت دهان و دندان و بهداشت دهان و دندان به عموم ویژه کودکان و نوجوانان است.

وبینارهای مدرس

True Benefits of Early Orthodontic Treatment درمان ارتوپدی در ارتودنسی- رشد فک و صورت- ماگزیلا- ماندیبل
12 خرداد 99 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar