موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

دکتر محبوبه صالحی

دکتر محبوبه صالحی

توسط 30 نفر دنبال می‌شود
موسس آکادمی دکتر صالحی

سلام علیکم، چطوووررین؟ خوشحالم که تو این فضای تخصصی با علاقه همیشگی زندگیم، یعنی ادبیات در کنار هم هستیم. علاقه من انقد عمیق بوده که تا دکترای تخصصی این رشته پیش رفتم و الانم کل هدفم پرورش استعداد نوجوان هاست. من معتقدم یک معلم خوب یک قابله هست، وظیفه ش اینه آموزش خوب و قابل فهم بده و بعد هم کمک کنه تا استعداد و نبوغ شاگردش متولد شه، و به همین زیبایی با آموزش همه فهمم، تمام قد کنار بچه آکادمی هام هستم. خداروشاکرم در این سالها تونستم با مستندات، عنوان پررضایت ترین دبیر ادبیات کنکور را کسب کنم. مرسی که کنارم هستید.

وبینارهای مدرس

دانش آموزان متوسطه دوم رشته انسانی، پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم. دوستان پشت کنکوری علوم انسانی یا تغییر رشته به علوم انسانی
11 دی 01 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar