موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

دکتر بهارک اعظمی

دکتر بهارک اعظمی

توسط 19 نفر دنبال می‌شود
متخصص و مربی تعلیم و تربیت

شرح اشتیاق: وقتی خیلی بچه بودم مامانم شب‌ها تا دیر وقت بیدار می‌موند و‌ خودشو برای تدریس فردا آماده می‌کرد. از یک طرف دلم براش می‌سوخت و از طرف دیگه بهش افتخار می‌کردم و توی دلم تحسینش می‌کردم و می‌گفتم لابد معلمی خیلی کار مهمیه که مادر به خاطرش رنج بی‌خوابی و خستگی رو به جون میخره. اون روزهای کودکی به همراه دیدن اون صحنه‌ها برای من همراه با بارقه‌های اشتیاق به معلمی بود که الان می‌فهمم در اصل اولین تصاویر ذهنی من از رویای یک زندگی معنادار بوده. بعدها که دانشجوی رشته تعلیم و تربیت شدم تازه فهمیدم آنچه که داره توی مدارس انجام میشه و حتی خیلی وقت‌ها آنچه که در کتاب‌های تعلیم و تربیت نوشته میشه غالبا ضد تربیت هستند و اینجوری بود که برای مدتی کوتاه ولی سخت، همه رویاهام تبدیل به کابوس شد. تیتر همه کابوس‌هام این بود: «چه کسی به ما این حق رو‌ داده که بچه‌‌های مردم رو به اسم تربیت، از مسیر اصیل و طبیعی بالندگی دور کنیم؟» این درد در وجود من لانه کرد و بعدها تبدیل شد به سرچشمه اصلی اشتیاق به پیدا کردن راهی برای یک عمل تربیتی اصیل. سوابق و فعالیت‌های دکتر بهارک اعظمی: - دکتری تخصصی مطالعات برنامه درسی | دانشگاه خوارزمی - فعالیت در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی: دفتر تالیف کتب درسی - مدرس دانشگاه تهران - مدرس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - مدرس دانشگاه پیام نور

وبینارهای مدرس

ما در ایران دچار بحران گوشه‌‎نشینی هنر در عمل تربیتی خود هستیم. در این جلسات درباره تعلیم و تربیت هنری خواهیم گفت و دغدغه‌های شما را خواهیم شنید.
13 خرداد 02 - ساعت 19:30
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar