موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

دکتر بشری هاتف

دکتر بشری هاتف

توسط 13 نفر دنبال می‌شود
دکترای تخصصی فیزیوتراپی و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

بشری هاتف دکترای تخصصی فیزیوتراپی، برگزیده جشنواره رازی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و مسئول کمیته بازی آفرینی و کارافزار پارک نوآوری پیشگامان سلامت می باشد. او با بیش از 64 مقاله چاپ شده در مجلات علمی ایرانی و خارجی و تالیف دو کتاب در زمینه علوم اعصاب و بیش از 150 سخنرانی علمی متعدد، دارای سابقه پژوهشی در زمینه های میان رشته ای بیومکانیک ستون فقرات، درمانهای غیر دارویی سردرد مخصوصا درمان مگنوتراپی سردرد میگرنی، موتور کنترل در دیابت و مطالعات علوم شناختی با تمرکز بر سیستم استرسی. مسلط بر بررسیهای الکترومیوگرافی و الکتروانسفالوگرافی و الکتروکاردیوگرافی و موشن آنالیز می باشد. در حوزه درمان مسلط بر درمانهای دستی ستون فقرات و اندامها و درمانهای کل نگر مانند کرانیوساکرال تراپی و موبیلیزیشن و فاشیا ریلیز می باشد. ایشان چندین سال است که در همکاری با سازمان سراج بر روی تاثیرات بازیهای کامپیوتری بر مغز مطالعات پیوسته ای را دنبال می کند و برای بهبود کیفیت بازیها بعنوان مشاوره علوم شناختی فعالیت می کند.

وبینارهای مدرس

ویبنار مغز در دنیای بازیهای کامپیوتری چه می کند   در دنیای بازیهای کامپیوتری بازیگر اصلی مغز است.
27 شهریور 99 - ساعت 18:00
آینده پژوهی با چشم انداز نوروساینس: همایشی برای افراد علاقه مند به علوم مغز و اعصاب(نوروساینس) و فهمیدن آینده و حیطه های دخیل در این عرصه بسیار جذاب.
27 آذر 99 - ساعت 8:20
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar