موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

دکتر ایمان فانی

دکتر ایمان فانی

توسط 261 نفر دنبال می‌شود
پزشک متخصص، نویسنده، مترجم و دانش‌آموخته سینما

وبینارهای مدرس

سلامت روان و آسیب‌شناسی اینفلوئنس - نخستین وبینار تخصصی تاب‌آوری و مقاوم‌سازی برای تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی - مدرس: دکتر ایمان فانی
18 اسفند 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
دکتر ایمان فانی در دوره جامع خواب کودکان، ( از نوزادی تا نوجوانی) فنون علمی اصلاح خواب کودک و روشهای رفع مشکلات و بیماریهای خواب را آموزش می‌دهد.
24 آبان 00 - ساعت 19:00
در این وبینار به ریشه ها و آسیب‌های روابط عاطفی، کاری و خانوادگی با افراد خودشیفته سمی می‌پردازیم و راهکارهای مقابله با آن را آموزش می‌دهیم.
28 بهمن 99 - ساعت 19:00
وبینار اساس بیوشیمیایی خیر و شر، دوره‌ای دانش بنیان، کاربردی و کلان درباره مولکول‌هایی که مغز ما را می‌سازند و ویران می‌کنند. مدرس : دکتر ایمان فانی
18 آذر 99 - ساعت 19:00
دکتر مصطفی امیری متخصص مغز و اعصاب در وبینار نوروساینس خنده و کمدی به آموزش کاربرد خنده و کمدی در رواندرمانی و عصب شناسی و ابزار حال خوب می‌پردازد.
27 دی 00 - ساعت 19:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar