موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

خانم دکتر سمانه بشارتیان

خانم دکتر سمانه بشارتیان

توسط 44 نفر دنبال می‌شود
دکترای تخصصی روانشناسی

وبینارهای مدرس

ارتباط موثر بخش حیاتی زندگی ما در جامعه رو تشکیل میده. ارتباطاتی که منجر به رضایت یا عدم رضایت ما از زندگی میشه پس بهتره با اگاهی به سراغش بریم .
2 مهر 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
شناخت احساسات و مدیریت هیجان از یکی ضروری ترین مهارتهای زندگی برای افراد است که باعث ارتباط بهتر او با خود و دیگران و افزایش کیفیت زندگی او می شود.
26 شهریور 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
چه طور میتونیم به کودکمون یاد بدیم درست تصمیم بگیره و ناجی زندگی خودش باشه؟ با تقویت مهارت حل مسئله و تصمیم گیری که میتونه کلید طلایی زندگی کودکت باشه
5 شهریور 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
اگر میخوای فرزندت در مقابل پیشنهادهای بد دوستانش مثل سیگار یا کشیدن مواد مقاومت کنه و بهترین و خلاقانه ترین تصمیم رو در زندگی اش بگیره با ما همراه شو.
22 مرداد 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
وبینار رایگان آموزش مهارت های اصلی زندگی به کودکان و ورود موفق آن ها به اجتماع، مدرس خانم دکتر بشارتیان، برگزارکننده مجموعه بازی بوک
15 مرداد 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
در ۱۲ گام هر آنچه برای استعدادیابی کودکان لازم است را به شما می‌گوییم. نکاتی طلایی که با انجام آن هوش و استعداد کودک خود را در خانه کشف خواهید کرد.
1 مرداد 02 - ساعت 19:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar