موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

موسسه شتابدهی نوآوری فکربرتر

موسسه شتابدهی نوآوری فکربرتر

توسط 6 نفر دنبال می‌شود

موسسه شتابدهی نوآوری فکربرتر یک کارگزار فناوری و نوآوری است که می‌کوشد چالش‌های فناورانه بنگاه‌های اقتصادی در سه حوزه، کشاورزی، صنعتی و خدمات کشور را شناسایی و آن‌ها را با جوایز ارزنده در یک رویداد صد درصد عملیاتی و کاربردی به نام رویداد فکربکر به فراخوان بگذارد. همه دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پژوهشگران مستقل، شرکت‌های کوچک و متوسط خلاق و نوآور (اعم از دانش‌بنیان و غیر آن) از داخل یا خارج کشور می‌توانند با ثبت راه‌حل‌های خود در رویداد فکربکر، در چالش‌های فناوری و نوآوری شرکت کنند و در صورت جلب نظر داوران، از جوایز آن بهره‌مند شوند و با حل مسائل بخش های مختلف اقتصادی و تبدیل چالش ها و تهدیدات به فرصت های تولید ثروت و دارایی در عرصه رقابت، نوآوری و فناوری نظر سرمایه گذاران را برای راه اندازی یک کسب و کار سریع الرشد ( استارت آپ) جلب نمایند.

وبینارهای برگزارکننده

در وبینار کسب درآمد دلاری از بازارهای جهانی (بازار فارکس) شما به طور کامل بازار فارکس و بهترین راه کسب درآمد دلاری از داخل ایران را یاد میگیرید
13 آذر 99 - ساعت 20:00
اولین وبینار دلایل شکست کسب و کارهای کوچک

7 آذر 99 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar