موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

علی معینی سرشت

علی معینی سرشت

توسط 29 نفر دنبال می‌شود

کارشناس ارشد مدیریت و نرم افزار - مدرس نویسنده سخنران در حوزه رشد فردی

وبینارهای برگزارکننده

بعد از این وبینار شما به یک فرد حرفه ایی در زمینه معرفی خود و آموزش در بسترهای آنلاین شدید و می توانید خدمات و محصولات خود را بصورت حرفه یی ارایه کنید
12 اردیبهشت 00 - ساعت 21:00
کلیدی ترین ابزاری که هر فردی برای موفقیت به آن نیاز دارد اعتماد بنفس است آیا می دانید که ریشه بسیاری از ترس ها ما ریشه در موضوع اعتماد بنفس دارد؟
2 اسفند 99 - ساعت 19:00
در شرایط بحرانی که مملو از پیچیدگی و عدم قطعیت است و باعث شده کسب و کار خود را از دست بدهیم و یا درگیری بیماریهایی مثل کرونا شویم رفتار صحیح چیست ؟
6 دی 99 - ساعت 19:00
شاید بتوان گفت مذاکره کاری است که هر روز و در هر زمانی بصورت قابل ملاحظه‌ای را صرف آن می‌کنیم؛ اما آیا واقعا این کار را بدرستی انجام میدهیم ؟
8 دی 99 - ساعت 18:30
این وبینار برگزار شده است
تا حالا به این فکر کردی استعدادت در چه شغلی هست؟‌در چه شغل و یا رشته ایی می توانی موفق تر باشی؟افرادی که بکار خودشان علاقه ایی ندارند را مشاهده کردید؟
30 مهر 99 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
تو این وبینار در مورد روشهای کلیدی فن بیان و سخنرانی، روش های ترس از سخنرانی، زبان بدن و کنترل لهجه صحبت میکنیم مسایلی که شاید در هیچ جایی نشنیده باشی
22 مهر 99 - ساعت 19:00
تصمیم گیری، جز آن دسته مواردی است که هر روز در زندگی خود با آن رو به رو هستیم و خودمان نمی دانیم. اهمیت تصمیم گیری کمتر از نفس کشیدن نیست.
9 مهر 99 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
یک خبر بد ? غول چراغ جادویی در کار نیست! شما هم در پیج‌های اینستاگرامی یا تبلیغات زرد دیده‌اید عده‌ای می‌خواهند شما را یک شبه به ثروت و مقام برسانند
2 مهر 99 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
وبینار شناسایی سارقین

26 شهریور 99 - ساعت 19:00
تا حالا شده بخوای یک کتاب ۲۰۰ صفحه یی در کمتر از ۳ ساعت مطالعه کنی درک مطلب بالا داشته باشی و هم از مطالعت لذت ببری ؟ پس با ما در این وبینار همراه شو!
19 شهریور 99 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar