موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

شرکت ایلیا سیستم

شرکت ایلیا سیستم

توسط 9 نفر دنبال می‌شود

ایلیا سیستم مجری تخصصی دیجیتال مارکتینگ "ایلیا سیستم" وابسته به شرکت نسل داده پردازی ایلیا، فعالیت رسمی خود را در زمینه تولید نرم افزارهای تحت وب و تحت ویندوز در سال 1383 آغاز نمود. "ایلیا سیستم" با پشتوانه نخبگان حوزه نرم افزار و بهره مندی از تجربه تحلیلگران متخصص در حوزه های مرتبط با هر محصول، اقدام به تولید و عرضه محصولات امن، سریع، کاربر پسند و بر پایه اصول حرفه ای بر بستر وب و موبایل (اندروید و Ios) نموده است. حضور موفق بیش از یک دهه و ارائه خدمات به جغرافیای وسیعی از مشتریان داخل و خارج از کشور موجب شده که طیف وسیعی از بخش دولتی، سازمان های بزرگ و متوسط، کسب و کارهای کوچک وکسب و کارهای نوپا و خانگی نرم افزارهای تحت وب و نرم افزارهای موبایل "ایلیا سیستم" را برای پیش برد اهداف خود انتخاب کنند. ایلیا سیستم در راستای توانمند سازی نیروهای انسانی اقدام به آموزش در حوزه دیجتال مارکتینگ کرده است.

وبینارهای برگزارکننده

جهت آشنایی و نحوه کار با ابزار بسیار کاربردی گوگل آنالیتیکس، وبیناری در ایسمینار تدارک دیده ایم. تا بتوانید رفتار کاربران را آنالیز و تحلیل کنید.
30 خرداد 00 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
وبینار آموزشی گوگل سرچ کنسول با ارائه مدرس سرکار خانم مهندس فاطمه زاهدی و حمایت شرکت ایلیاسیستم مجری تخصصی دیجیتال مارکتینگ
28 فروردین 00 - ساعت 13:00
آموزش حرفه ای و نخصصی گوگل آنالیتیکس به صورت وبینار توسط مهندس امیری پور مدیر فنی شرکت ایلیاسیستم
30 فروردین 00 - ساعت 13:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar