موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

استودیو طراحی تجربه آبرک

استودیو طراحی تجربه آبرک

توسط 47 نفر دنبال می‌شود

خانه‌ای برای تولد، رشد و برگزاری تجربه! ما در آبرک تجربه خلق می‌کنیم! تجربه‌هایی برای تعامل، رشد و بیشتر حس کردن زندگی...

وبینارهای برگزارکننده

در این وبینار قراره به زبون ساده از منابع انسانی صحبت کنیم!
19 مرداد 01 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
توی این روزهای کرونایی، حس‌های ناخوش‌آیندی سراغ هممون اومده که داره ما رو به سمتی میبره که انتخاب خودمون نیست و دلمون نمیخواد به اون سمت بریم.
16 تیر 00 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
چراغ راهنما یک رویداد آنلاین هست که هر بار همراه داستانِ سه رنگِ زندگیِ یک فردِ شاخص میشه! در سومین چراغ راهنما همراهِ محسن خباز می‌شیم!
9 تیر 00 - ساعت 18:00
چراغ راهنما یک رویداد آنلاین هست که هر بار همراه داستانِ سه رنگِ زندگیِ یک فردِ شاخص میشه! در سومین چراغ راهنما همراهِ علی هنرور می‌شیم!
25 فروردین 00 - ساعت 18:00
در این دوره یاد میگیریم که چجوری سفری متناسب با شخصیت و روحیه ی خودمون رو طراحی و تجربه کنیم!
16 فروردین 00 - ساعت 19:00
در این دوره یاد میگیریم که چجوری سفری متناسب با شخصیت و روحیه ی خودمون رو طراحی و تجربه کنیم!
7 فروردین 00 - ساعت 19:00
چراغ راهنما یک رویداد آنلاین هست که هر بار همراه داستانِ سه رنگِ زندگیِ یک فردِ شاخص میشه! در دومین چراغ راهنما همراهِ امیرحسین اشعری می‌شیم!
21 اسفند 99 - ساعت 18:00
چراغ راهنما یک رویداد آنلاین هست که هر بار همراه داستانِ سه رنگِ زندگیِ یک فردِ شاخص میشه! در اولین چراغ راهنما همراهِ آرش کمالی می‌شیم!
16 بهمن 99 - ساعت 18:00
چراغ راهنما یک رویداد آنلاین هست که هر بار همراه داستانِ سه رنگِ زندگیِ یک فردِ شاخص میشه! در پیش‌رویداد چراغ راهنما همراهِ رضا اسکوردی می‌شیم!
9 بهمن 99 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar