موضوعات
سبد خرید (0)

آکادمی موفقیت علی احمدی

آکادمی موفقیت علی احمدی

توسط 12 نفر دنبال می‌شود

مدیر استارت آپ موفقیت علی احمدی

وبینارهای برگزارکننده

سلام تو این وبینار یاد میگیری چگونه تو زندگیت، روابط ات، و کسب وکارت، نسبت به دیگران خاص،و یه سرو گردن بلند تر باشی بزن بیا ثبت نام کن کلی الهام بخش!!
11 فروردین 00 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
تا 5 سال اینده 80درصد مشاغل فیزیکی از بین میرن و تمامی این مشاغل به فضای مجازی وارد میشن ،بهت یاد میدم هرچه زودتر کسب و کارت را وارد اینستاگرام کنی.
7 فروردین 00 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
این وبینار یه نقشه راه به تو نشون میده تا بدونی روش صحیح برنامه ریزی و هدف گذاری در زندگی چیه و چطور با یه برنامه خوب به اهدافت برسی.
4 فروردین 00 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
من علی احمدی ام بهت کمک می کنم خودت را بشناسی و با فرمول رشد شخصی خودت، از رخوت و روزمرگی دربیای،عملگرا بشی، هدفگذاری کنی ونهایتا به همه آرزوهات برسی.
25 بهمن 99 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar