موضوعات
سبد خرید (0)
مرتب‌سازی براساس:
با تسلط بر قوانین آواشناسی انگلیسی، 50% نتایج آزمون لیسنینگ خود را افزایش دهید!
7 فروردین 03 - ساعت 19:00
کارگاه آنلاین تربیت مدرس
17 فروردین 03 - ساعت 10:00
تربیت مربی زبان انگلیسی کودک و نوجوان بدون محدودیت رشته تحصیلی
18 فروردین 03 - ساعت 14:00
کارگاه آنلاین روش تدریس کتاب
20 فروردین 03 - ساعت 10:00
کارگاه انلاین تربیت مدرس
24 فروردین 03 - ساعت 15:00
تربیت مدرس زبان انگلیسی ( بدون محدودیت رشته تحصیلی) TTC
25 فروردین 03 - ساعت 14:00
کارگاه آنلاین روش تدریس کتاب
28 فروردین 03 - ساعت 10:00
دوره آنلاین تربیت مدرس آیلتس
30 فروردین 03 - ساعت 9:30
کارگاه انلاین تربیت مدرس
30 فروردین 03 - ساعت 10:00
دوره آنلاین تربیت مدرس کودک و نوجوان
30 فروردین 03 - ساعت 14:00
کارگاه آنلاین روش تدریس کتاب
4 اردیبهشت 03 - ساعت 10:00
کارگاه آنلاین تربیت مدرس
7 اردیبهشت 03 - ساعت 10:00
کارگاه آنلاین تربیت مدرس
7 اردیبهشت 03 - ساعت 13:00
کارگاه آنلاین روش تدریس کتاب
11 اردیبهشت 03 - ساعت 10:00
کارگاه انلاین روش تدریس کتاب
18 اردیبهشت 03 - ساعت 10:00

دوره آنلاین زبان انگلیسی [300 + بهترین کلاس آنلاین زبان انگلیسی]

امروزه یادگیری زبان انگلیسی جزو ضروری‌ترین نیازهای هر فردی است که باید نسبت به آن توجه کافی را داشته باشد. در سال‌های گذشته، معمولا کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی بسیار مورد توجه بود و افراد زیادی را جذب خود می‌کرد، اما  به مرور زمان، توجه به دوره آنلاین زبان انگلیسی به شدت افزایش یافته است. در ادامه سعی شده‌ است تا مزایای دوره آنلاین زبان انگلیسی بطور کامل توضیح داده است. در انتها نیز بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی خدمتتان معرفی خواهد شد.

به دلیل فراگیر بودن زبان انگلیسی در جهان، اغلب افراد و بویژه والدین تمایل دارند که فرزندان آنها بتواند به آموزش و یادگیری این زبان بپردازند. با توجه به شرایط فعلی حاکم بر جهان، والدین و اغلب افراد خواهان یادگیری زبان با این دغدغه مواجه هستند که وقفه ناشی از این قرنطینه اجباری تاثیر منفی بر بازدهی ذهنی آنها یا فرزندانشان نداشته باشد. با توجه به اینکه دغدغه آنها کاملا منطقی است ما سعی کرده ایم گامی موثر در جهت رفع این مشکل برداریم. ما سعی در برگزاری کلاس زبان آنلاین نموده ایم.

تاکنون برای یادگیری زبان از فیلم آموزش زبان انگلیسی کمک گرفته اید؟ این فیلم‌های آموزشی نکات مفید و مهمی را آموزش می‌دهند که می‌توان از آنها برای موفقیت در انواع آزمون‌ها و حتی مکالمات انگلیسی استفاده کرد.

این فیلم‌ های آموزشی در دسته‌بندی‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. انواع فیلم آموزش زبان انگلیسی بر اساس مهارت‌ها یا به صورت سرفصل‌های استانداردی طبقه بندی می‌شود. برای مثال اگر شما فیلم آموزش زبان انگلیسی می‌خواهید که شما را برای آزمون آیلتس آماده کند، می‌توانید آن را در میان ده‌ها ویدیوی آمادگی آزمون آیلتس پیدا کنید.

سرفصل‌ها:

  • چرا فیلم آموزش زبان انگلیسی ببینیم؟
  • وبینار آموزش زبان
  • سرفصل دروس در فیلم و کلاس آنلاین زبان
  • مزایای دوره آنلاین زبان انگلیسی

چرا فیلم آموزش زبان انگلیسی ببینیم؟

تأثیر فیلم‌های دیجیتالی در فرهنگ روزمره ما غیرقابل انکار است؛ سایت‌های آنلاین اشتراک گذاری ویدیو مانند YouTube ، Vimeo و Metacafe با تعداد مخاطبان میلیونی ماهانه تأییدی بر این ادعا است.

با افزایش محبوبیت فیلم‌های دیجیتال، طبیعی به نظر می‌رسد که این بستر آشنا و گسترده در حیطه آموزش هم گسترش یابد. افراد امروزه از فیلم‌های آموزشی به عنوان ابزاری برای یادگیری همه چیز استفاده می‌کنند.

مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از کلیپ‌های ویدئویی کوتاه امکان پردازش کارآمد و یادآوری سریع را فراهم می آورد. باید بدانید که هر دو گروه یاددهنده و یادگیرنده از این نوع آموزش سود می‌برند. بارها و بارها می‌توانید یک ویدیو را تماشا کنید تا در ذهنتان ماندگار شود.

فیلم آموزش زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. فیلم‌های آموزشی استاندارد که بر حسب موضوع تدوین شده‌اند را می‌توانید از اینترنت خریداری یا دانلود کنید.

وبینار آموزش زبان

وبینارها نیز از دیگر راه‌های کمک آموزشی است که در کنار کتاب‌ها و انواع آموزش زبان انگلیسی به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کند. زنده بودن کلاس و امکان تعامل دو طرفه از جمله مزایای مهمی است که کلاس آنلاین زبان دارد.

در واقع وبینارها یک کلاس آموزش آنلاین هستند که تفاوتی از نظر کیفیت با کلاس‌های حضوری ندارند. از جهتی به دلیل مجازی بودن مزایایی مانند کاهش رفت و آمد، سهولت دسترسی در هر زمان و مکان را دارند.

سرفصل دروس در فیلم و کلاس آنلاین زبان

شما برای شرکت در کلاس‌های حضوری یک موسسه مجبور به گذراندن آزمون تعیین سطح هستید، در صورتی که ندانسته‌های خود را می‌دانید. همچنین برخی اوقات مجبور به گذراندن دوره‌ای تکراری برای ادامه یادگیری در یک موسسه هستید.

خوشبختانه در روش استفاده از فیلم آموزش زبان انگلیسی این شما هستید که بر اساس نیاز خود دوره ای را دانلود یا خریداری می‌کنید. انواع سرفصل‌های آموزش زبان در فیلم و کلاس آنلاین زبان عبارتند از: یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مختلف (مبتدی،متوسط و پیشرفته)، آمادگی برای آزمون آیلتس، یادگیری زبان برای مهاجرت، تجارت و قراردهای تجاری و ... .

شما با توجه به نیاز خود به صورت مستقیم می‌توانید یک یا چند دوره را انتخاب و با اطلاع از مباحثی که در فیلم یا کلاس آموزش داده می‌شود، آن را خریداری یا ثبت نام کنید.

بهترین کلاس زبان آنلاین

به دلیل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در زندگی، کاربران تمایل دارند بتوانند در هر شرایطی از دوره یادگیری زبان انگلیسی بهره مند شوند. با توجه به شرایط کنونی جهان و اهمیت حفظ سلامتی به تازگی تقاضای کاربران و متقاضیان برای دریافت خدمات آنلاین بیشتر شده است. بعلاوه، با ارائه این نوع خدمات کاربران می توانند در هر مکانی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس، زبان انگلیسی یاد بگیرند. بعلاوه، همه افراد تمایل دارند وقتی برای دریافت هر خدمت یا دسترسی به امکانات هزینه پرداخت می کنند، قادر به دریافت بهترین خدمت یا امکانات باشند. با توجه به این مواردف حساسیت زیادی در انتخاب کلاس زبان های انلاین وجود دارد.

اغلب افراد تمایل دارند بتوانند در دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنند. اما در این مواقع، بزرگترین نگرانی آنها انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین است. زیرا آنها تمایل دارند با پرداخت هزینه کلاس زبان آنلاین بتوانند از بهترین آموزش ها و خدمات بهره مند شوند. اهمیت این موضوع سبب شد که ما با بهره گیری از اساتید و کادری مجرب، با کیفیت ترین کلاس های آنلاین را برگزار کنیم. در این کلاس ها از جدیدترین متدهای آموزشی استفاده می شود. از سوی دیگر، اساتید این مجموعه، از تجربه و دانش کافی در حوزه آموزش زبان انگلیسی برخوردار هستند. به همین دلیل، ما با اطمینان می توانیم بگوییم دوره آموزش زبان انگلیسی این مرکز، بهترین کلاس زبان آنلاین است. زیرا مجموعه کاملی از دانش، تجربه و امکانات برای ارائه آموزش های لازم بهره گرفته ایم.

 هزینه کلاس آنلاین زبان 

برای محاسبه این هزینه باید مولفه های مختلفی را در نظر گرفت. در وهله اول اگر تاکنون در هیچ زبانکده یا آموزشگاهی مشغول به یادگیری زبان نبوده اید باید مرحله تعیین سطح انجام شود. این مرحله کمک می کند تا اساتید و خود زبان آموز آگاهی دقیق از میزان اطلاعات و دانش زبانی داشته باشند. از طرف دیگر، محاسبه هزینه شرکت در دوره های آیلتس، تافل، مالکه و .. نیز با هم متفاوت است. پس برای محاسبه هزینه نهایی باید تمام این موارد را در نظر گرفت. دلیل دیگری که ما کلاس های خود را بهترین کلاس زبان آنلاین می دانیم این است که تدریس و آموزش در تمام سطوح انجام خواهد شد. در نتیجه، افراد در هر سطح یا با هر نیاز می توانند از امکانات و خدمات دوره های آموزشی مرکز ما بهره مند شوند.

 آموزش آنلاین زبان انگلیسی [وبینار و ویدیو]

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از روش‌های یادگیری زبان انگلیسی است که محدودیت‌های کلاس حضوری را ندارد. کلاس آنلاین زبان را می‌توانید در هر زمان، ساعت و مکانی دنبال کنید و مهارت‌های زبانی خود را ارتقاء دهید.

در آموزش مجازی زبان انگلیسی مانند کلاس‌های حضوری سرفصل‌های استانداردی از 4 مهارت اصلی زبان به شما آموزش داده می‌شود. باید بدانید که غیر از فضای فیزیکی کلاس تفاوتی بین آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی و حضوری آن در آموزشگاه وجود ندارد. در این مطلب می‌خوانید:

  • آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای آیلتس
  • کلاس آنلاین زبان تقویت مکالمه
  • آموزش مجازی زبان انگلیسی خصوصی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای آیلتس چگونه است؟

یکی از روش‌های مفید آمادگی آزمون آیلتس شرکت در کلاس آنلاین زبان است. این کلاس‌ها بر حسب موضوع یا مهارت دسته‌بندی می‌شوند. به عنوان مثال می‌توانید اگر در مهارت نوشتن آزمون آیلتس ضعف دارید، کلاس‌های مرتبط با آن را با هزینه بسیار کمی انتخاب کنید.

این روش در زمان کم بازده بالایی را در یادگیری برایتان به همراه خواهد داشت. آشنایی با سرفصل‌های آموزشی و نکاتی که قرار است تدریس شود، یکی از مزایای شرکت در این کلاس‌ها است. جزوه‌ها و کتاب‌های مربوط به کلاس‌ها را می‌توانید از طریق آنلاین دریافت کرده و همگام با آموزش‌ها و دیگر شرکت‌کنندگان پیشرفت کنید.

کلاس آنلاین زبان تقویت مکالمه

مکالمه به زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های اصلی و کاربردی است که اکثر افراد تمایل به حرفه‌ای شدن در آن دارند. آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد که سطح مکالمه خود را به راحتی ارتقاء دهید. روش‌های مختلفی برای یادگیری مکالمه از طریق کلاس آنلاین زبان وجود دارد. آشنایی با لغات جدید، اصطلاحات، دستورات، به کارگیری این اصطلاحات و لغات را می‌توانید در آموزش آنلاین زبان انگلیسی یاد بگیرید.

علاوه بر موارد فوق لهجه و نوع ادای کلمات، ریشه شناسی کلمات برای آشنایی بیشتر و ماندگاری بالا در ذهن، جزو راه‌های مؤثر یادگیری است که در آموزش مجازی زبان انگلیسی به شما آموزش داده می‌شود.

شما می توانید بهراحتی آیلس بالای 7 بگیرید فقط کافی است که منابع خوب و اساتید خوبی در اطرافتان داشته باشید، برای همراه بودن با بهترین اساتید به صفحه " آیلتس بالای 7 " سربزنید.

آموزش مجازی زبان انگلیسی خصوصی

باید توجه داشته باشید که عموماً تعداد افراد شرکت کننده در آموزش آنلاین زبان انگلیسی محدود است. شما برای شرکت در کلاس آنلاین زبان می‌توانید کلاس‌های خصوصی با تعداد 5 نفر شرکت کننده یا کمتر از آن را نیز انتخاب کنید.

در این کلاس‌ها برای افزایش سطح دانش زبان آموزان سرفصل‌ها و تکنیک‌هایی استفاده می‌شود که کاربردی بوده و بالاترین بازده را در کمترین زمان دارد. کلاس آنلاین زبان ایسمینار با تعداد محدود افراد در گروه‌های 5 یا 10 نفره مانند کلاس‌های خصوصی و اختصاصی است که با هزینه بسیار منطقی و کم برگزار می‌شود.

شرکت در کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مزیت‌های بسیاری دارد که مهم‌ترین آن‌ها اختصاصی بودن مباحث، بازدهی بالا با هزینه بسیار کم و به صرفه است. فرقی نمی‌کند که هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی چیست، حتماً کلاس مناسب را می‌توانید در ایسمینار پیدا کنید.

انواع دوره های آموزش زبان چیست؟

  • دوره زبان انگلیسی بزرگسالان 
  • دوره آموزش کودکان
  • دوره آموزش انگلیسی مخصوص مشاغل مختلف
  • دوره آموزش نگارش پیشرفته
  • دوره آمادگی برای آزمون های آیلتس و تافل
  • دوره آموزش نوجوانان و جوانان
  • دوره مکالمه
  • دوره نامه نگاری
  • دوره مقاله نویسی حرفه ای
  • دوره زبان انگلیسی بازرگانی

خدمات ارائه شده در آموزش آنلاین زبان انگلیسی چیست ؟

یکی دیگر از مواردی که برای زبان آموزان اولویت اصلی است، یادگیری لغات و گرامر است. آنها تمایل دارند پس از این دوره دایره لغات بسیار گسترده ای داشته باشند. از سوی دیگر، مقوله تثبیت این لغات نیز اهمیت و ضرورت دارد. ما برای اثبات ادعای خود در مورد معرفی این مرکز به عنوان بهترین کلاس زبان آنلاین، در حین تدریس از تکنیک های ویژه ای برای تثبیت گرامر های اصلی و همچنین لغات کاربری بهره می گیریم.

هدف اصلی برخی زبان آموزان از شرکت در این دوره ها، کسب آمادگی برای آزمون های آیلتس، تافل، کمبریج و … است. برای این دسته از زبان آموزان گستردگی دایره لغات، تبیت لغات و همچنین تثبیت گرامرها و قابلیت اجرا آنها مهمترین دغدغه است. ما نیز تمرکز اصلی خود را بر موفقیت آنها قرار داده ایم. در نتیجه در طراحی برنامه این دوره ها و کلاس ها از متدهایی استفاده نموده ایم که علاوه بر افزایش قدرت یادگیر، تثبت اموخته ها را نیز سرعت ببخشد. 

مزایای دوره آنلاین زبان انگلیسی

طی سالیان گذشته، اکثر طرفداران یادگیری زبان انگلیسی متوجه شده‌اند که دوره‌های آنلاین چقدر به نفع آن‌هاست و وقت و هزینه آن‌ها هدر نخواهد رفت. البته همیشه معایبی هم وجود دارد که در قیاس با مزایای آن بسیار اندک هستند و از آن‌ها چشم پوشی می‌کنیم.

داشتن قدرت انتخاب در دوره‌های آنلاین: داشتن قدرت انتخاب بدین معناست که در همین سایت، دوره کامل آموزش زبان انگلیسی مختلفی وجود دارد که با تحقیق در مورد اساتید مورد نظر، کلاس محبوب خود را انتخاب کرده و در آن شرکت می‌کنید. اما در کلاس‌های حضوری همیشه بدین شکل نیست و در ترم‌های مختلف با اساتید مختلفی سرو کار خواهید داشت که قطعا برخی از آن‌ها باب میل شما نخواهند بود. همچنین دیگر درگیر رفت و آمد نیستید و در صورت بروز مشکلات، قادر خواهید بود دوره آنلاین خود را در زمان دیگری مشاهده کنید.

احساس مطلوب در کلاس‌های آنلاین: کلاس‌های حضوری معمولا در چندین ساعت پشت سرهم برگزار می‌شوند و از استاندارد خارج می‌شوند. طی تحقیقاتی که انجام شده، مشخص شده است که بازدهی یادگیری دانش آموزان در 45 دقیقه اول کلاس بسیار بیشتر است و زمانی که 2-3 ساعت روی یک صندلی غیر راحت بنشینیم، قطعا قدرت یادگیری ما افت زیادی خواهد کرد. در دوره آنلاین مکالمه زبان انگلیسی، هم قدرت مکالمه خود را افزایش می‌دهید و هم هر زمان که احساس کردید نیاز به استراحت دارید، دیدن کلاس‌ها را به وقت دیگری موکول کنید تا بهترین بازدهی را داشته باشید. البته این بدان معنا نیست که تنبلی کنید و از زیر کار در بروید، اما با توجه به بازدهی ذهنتان پیش بروید.

آموزش زبان مطابق برنامه زمانی شما: معمولا در کلاس‌های حضوری، شما باید با برنامه اساتید پیش بروید و در اینصورت اگر شاغل باشید ممکن است به مشکل بخورید. مزیت دیگر کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی، این است که هر زمان که شما صلاح بدانید کلاس‌ها را دنبال می‌کنید و مطابق با برنامه‌ ریزی خود، آموزش زبان انگلیسی را فرا می‌گیرید.

صرفه‌جویی در هزینه: از دیگر مزیت‌های کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی، صرف هزینه بسیار کمتر نسبت به دوره‌های حضوری است. همچنین علاوه بر هزینه شهریه، هزینه رفت و آمد نیز به صفر می‌رسد و تنها هزینه‌ای که شما دارید مربوط به اینترنت می‌شود. علاوه بر این استاد را خودتان انتخاب می‌کنید و هزینه بیهوده‌ای را شامل نخواهید شد.

آرامش بیشتر در کلاس‌های مجازی: حتما به این نکته توجه کرده‌اید که آرامش شما در کلاس‌های آنلاین نسبت به حضوری، بسیار بیشتر است و خیلی راحت‌‌تر سوالات خود را از اساتید می‌توانید بپرسید. نکته آخر در این مورد، این است که معمولا برخی کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی با افراد زیادی برگزار می‌شود که موجب افت کیفیت آموزشی می‌شود اما در کلاس‎‌های آنلاین، سقف استانداری تعیین شده است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین زبان انگلیسی می‌گردید، می‌توانید با جستجو در همین سایت، اساتید خبره در این زمینه را پیدا کنید. این سایت، اساتید و مدرسان با تجربه و حرفه‌ای را برگزیده است تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، دوره آنلاین زبان انگلیسی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حرف آخر...

با استفاده از امکانات ایسمینار می‌توانید انواع فیلم آموزش زبان رایگان یا با هزینه مناسب را دانلود کرده و مهارت‌های زبان خود را تقویت کنید. علاوه بر آن ایسمینار یکی از برترین‌ها در مورد برگزاری کلاس آنلاین زبان در رشته‌ها و مباحث مختلف است. در ابتدا سعی شده است تا مزیت‌های دوره آنلاین زبان انگلیسی را شرح دهیم. پس از آشنایی کامل با ویژگی‌های مربوط به کلاس آنلاین زبان انگلیسی، حالا قادر خواهید بود تا با جستجوی دوره‌ها و وبینارهای آنلاین در این سایت، بهترین انتخاب را داشته باشید تا به موفقیت در این زمینه برسید.

سایت وبینار

با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar