


وبینار مدیریت زمان و برنامه ریزی(مقابله با اهمالکاری)
برگزار شده
وبینار مدیریت زمان و برنامه ریزی(مقابله با اهمالکاری)
برگزار شده
توضیحات
لطفاً قبل از هر اقدامی به سوالات زیر پاسخ بده
1) آیا از زندگی و عملکرد فعلی خودت کاملاً راضی هستی؟
2) چقدر کارهای عقب افتاده داری که حس میکنی برای انجام آنها دیر شده؟
3) آیا فکر میکنی برای انجام کارهای مهم حوصله و انگیزه و زمان کافی نداری؟
4) آیا می دونی که انضباط فردی چیه؟ و چر مهم ترین اصل موفقیت داشتن انضباط فردیه؟
5) آیا تا به حال با خودت درگیر بودی که چرا اینقدر اهمالکاری می کنی؟
6) آیا تا حالا شده به خودت بگی دیگه اهمالکاری بسه؟
7) آیا تا حالا شده بخاطر اهمالکاری فرصت های زیادی رو از دست داده باشی؟
8) آیا تا حالا شده رییست بخاطر اهمالکاریت بهت تذکر بده؟
9) آیا می دونی اهمالکاری به معنای تنبلی نیست و ممکن است چندین ساعت در روز مشغول کار باشید اما اهمال کاری کرده باشی؟
10) آیا شده تصمیم به کاهش وزن بگیری ولی هرگونه اقدامی در این زمینه رو از امروز به فردا، از شنبه، از هفته دیگه، از سر ماه، از سال دیگه و ... موکول کرده باشی؟
11) و ...
اگه حتی به یکی از پرسش های بالا پاسخ مثبت دادی این وبینار برات از نون شبت هم واجبتره، و بهت پیشنهاد می کنم همین الان ثبت نامت رو انجام بدی و در این وبینار با من همراه باشی.
ببین دوست من، میدونی چرا یه عده همیشه در حال رشد و جلو رفتن هستند، اما یه عده دیگه اسیر روزمرگی های زندگی هستند و زندگی در حال سکونی رو تجربه میکنند و هیچ رشد و پیشرفتی ندارن.
چرا یه عده جرأت خروج از دایره امن یا منطقه آسایش شون رو دارند، اما یه تعداد جرأت خروج از منطقه امن شون رو ندارند؟
با یادگیری نحوه ی خروج از این دایره، یاد می گیری که چطور در حال رشد قرار داشته باشی و بتونی با نیرویی که مانع از انجام کارهات میشه چطور بهش غلبه کنی؟






