


وبینار سالهایی که امید جوانه میزند
وبینار سالهایی که امید جوانه میزند
توضیحات
این وبینار درباره توست
تویی که کنکور پشت سر گذاشتی و احساس ناامیدی میکنی از رتبه ای که گرفتی، تویی که اجازه میدهی یک رتبه، همه هویت تو تعریف بکنه، یا تویی که هنوز به مرحله کنکور دادن نرسیدی ولی احساس ناامیدی میکنی از تلاش کردن و سردرگم هستی و تویی که اونقدر تلاش کردی و به نتیجه نرسیدی که دیگه دچار درماندگی آموخته شده شدی و احساس افسردگی و ناامیدی میکنی و تمایلی برای از نو شروع کردن یا ادامه دادن، نداری...
من هم زمانی جای تو بودم و همه این حس ها تجربه کردم، من هم زمانی تصور می کردم عبور از دروازه کنکور راهی است به سوی خوشبختی، تصور می کردم فقط من با چالشها دست و پنجه نرم می کنم، که هیچ کس درکم نمیکند، گیج و سردرگم بودم و احساس بیعدالتی و ناتوانی میکردم.
زندگی هیچ وقت آسون تر نمیشه ، تو قوی شو
بسیاری از مدارس و فرهنگ های نادرست نه تنها نتوانستند گوهر وجودی نوجوانان را پیدا کنند و تقویتش کنند که چه بسا در زیر فشار نمره، مقایسه شدنهای ناعادلانه، رفتارها و گفتارهای اشتباه، همان چیزی را که نوجوانان داشتهاند یعنی حس خودتوانمندی و خودباوری آنها نیز گرفته شده

در این وبینار دوست دارم از تجربه هایی بگویم که باور کنی میشود نه تنها با پیام های انگیزشی سطحی که با عمیق تر شدن در توانمندیهای خودت و فهمیدن اینکه کجاها اعتماد به نفس تان شکست خورد؟ چه شد که به ضعیف بودن خودمان رای دادیم ؟!
+ هدیه 🎁 برای افراد حاضر در وبینار
برای پیوستن به جمع ما در کانال تلگرام و دریافت رایگان فایل های آموزشی اینجا کلیک کنید.






