


وبینار رسیدن به خشنودی درونی
برگزار شده
وبینار رسیدن به خشنودی درونی
برگزار شده
توضیحات
توی وبینار قراره به چه سوالاتی پاسخ بدیم؟
۱.چطور شادی عمیق و با دوام داشته باشیم و این شادی فقط مختص به زمان رسیدن به هدف نباشه.
۲.من جایی که باید باشمو پیدا نکردم/این جا که هستم جای من نیست/عاشق شغلم هستم اما چرا تلاش نمیکنم براش؟ و...
چه راهکاری برام وجود داره؟؟
۳.فعالیت یا شغلی که درگیرشم آیا ۲۰ سال دیگه هم میتونه اونقدر قوی باشه که هر روز صبح با شوق و هیجان منو بیدار کنه؟
شاید با خودت بگی خب اینارو بفهمم که چی؟!
داستان همینجاست:)
خیلیامون داریم در رشته ای تحصیل میکنیم که دوستش نداریم؛
خیلیامون وقتی از بزرگترا یا دوستامون میپرسیم آیا واقعا مسیری که داخلش بودی اونی بود که باید؟
و در جواب میشنویم :«زندگی همینه دیگه... اهمیتی نداره کارت باب دلت باشه، فقط باید بگذرونی اوقاتو.»
اما آیا واقعا این جواب واقعیه؟
یعنی این همه تلاش کنم که تهش عادت کنم به خوشحال نبودن و مقطعی خوشحال شدن؟
یهویی یه ترفیع میگیریم و چند روز و شاید چند ماه کیفمون کوکه، اما هرچی میگذره برامون عادی میشه، این عادی شدنا و کافی نبودنا تا کی قراره ادامه پیدا کنه؟
میخوام توی این وبینار بهت یک قطب نما بدم که بتونی به این سوالا با مسیری که قطب نما بهت میگه پاسخ بدی.
منتظرت هستم :)






