موضوعات
سبد خرید (0)
وبینار پیشرفت گام به گام در بازی‌سازی تا موفقیت

وبینار پیشرفت گام به گام در بازی‌سازی تا موفقیت

وبینار پیشرفت گام به گام در بازی‌سازی تا موفقیت

ذخیره کردن
وبینار پیشرفت گام به گام در بازی‌سازی تا موفقیت
توضیحات وبینار



صنعت بازی سازی یکی از بزرگترین و پولسازترین صنایع دنیا محسوب می شود. جالب است بدانید این صنعت آنقدر پولساز است که برخی درآمد آن را با درآمد صنعت نفت برابر می گیرند.

امروزه در همه جای دنیا (حتی ایران) استودیوهای بازی سازی بزرگی در حال کار می باشند، این استودیوها با سرمایه های بسیار زیاد راه اندازی شده اند تا توانایی این را داشته باشند بازی هایی را که به اصطلاح AAA می نامیم تولید و منتشر کنند.

قطعا تمام کسانی که در صنعت بازی سازی مشغول به کار هستند آرزوی کار کردن در استودیوهای بزرگ دنیا را دارند. اما بر خلاف تصور بسیار تبدیل شدن به یک بازی ساز یا به اصطلاح Game maker اصلا کار ساده ای نیست.

نمایشگاه اینوتکس گیم (جینو) با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازیهای ویدیوئی شکل گرفته است. با تغییر و ظهور فناوریهای جدید، صنعت بازیهای ویدیوئی نیز تغییر میکند و فرصت و پتانسیلهای بسیاری را نمایان میسازد. 

جینو به دنبال این است تا به کمک تمام افراد فعال در جامعهی عظیم و پرجنب و جوش «بازیهای ویدیوئی» و پتانسیل قابل توجه این صنعت در کشورمان، زمینه ی رشد هر چه بیشتر «صنعت بازیهای ویدیوئی» را در ایران فراهم کند. 

مخاطبان جینو شامل بازی‌سازها، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و در اصل تمام افراد و سازمان‌هایی است که علاقه‌مند به صنعت گیم هستند و می‌توانند برنامه‌های جینو را در چهار حوزه بازی‌سازی، استریمینگ، گیمینگ و رسانه گیم دنبال کنند.

با حسین مزروعی بیشتر آشنا شوید.


مدیرعامل آواگیمز و یکی از کارآفرینان باسابقه‌ی اکوسیستم استارتاپی است که در سال ۱۳۸۳ فروشگاه اینترنتی آنلاین تجهیزات روباتیک Roboeq را راه‌اندازی کرد و سابقه‌ی راه‌اندازی و واگذاری چندین کسب‌و کار دیگر را در رزومه‌ی خود دارد. وی  از سال ۱۳۸۷ در زمینه‌ی تولید بازی‌های آنلاین تحت وب فعالیت داشته و یکی از بنیان‌گذاران استودیوی پاپاتا گیمز در اصفهان است،.

بازی‌های موبایلی پرفروش و موفقی مانند «سبقت» و «هشتمین حمله» نیز توسط این استودیو ساخته شده است.

پروژه‌های موفقی که به صورت مستقیم درگیر بوده :

-هشتمین حمله‌ی ۱ و ۲

-بازی آنلاین سبقت

- بازی آنلاین کات

- بازینگا

-حلقه‌ی نبرد

 

پروژه‌هایی که از طریق آواگیمز در آنها سرمایه‌گذاری و مشارکت کرده‌است:

- منچرز (پرفروش‌ترین بازی ایرانی)

- هارمونی (پروژه‌ی موفق بین‌المللی با بیش از ۱ میلیون دانلود)

- دبرنا آنلاین (بازی پرفروش ایرانی)

- آنسوی باران (پروژه‌ی موفق بین‌المللی)



سرفصل‌های وبینار

در این وبینار متوجه خواهید شد که چگونه با قدم‌های حساب شده شانس موفقیت تجاری یک تیم بازی‌ساز را افزایش دهیم

مخاطبین

مخاطبان دوره

- بازی سازان
- علاقه مندان به بازی سازی
- طراحان بازی سازی
- مدیران ارشد بازی ساز

حسین مزروعی
حسین مزروعی

مدیرعامل شتابدهنده آواگیمز

با نظر دادن، کمک کن بقیه آگاهانه خرید کنن

بروز و کاربردی بودن محتوا 4.6 از 5
ارزش محتوای وبینار نسبت به قیمت 5 از 5
تسلط و دانش مدرس وبینار 5 از 5
تجربه محور بودن محتوا 5 از 5
4.9 از 5 ( 5 نظر )
جلسات وبینار زمان برگزاری
جلسه ششم رویداد جینو
دوشنبه 9 خرداد 1401
ساعت 18:00
ساعت 19:00
Host Cover
برگزارکننده: ایستگاه ویرایز
adds-cart
adds-cart