

وبینار شب و روز قبل از کنکور را چگونه بگذرانیم؟
برگزار شده
وبینار شب و روز قبل از کنکور را چگونه بگذرانیم؟
برگزار شده
توضیحات
سلام کنکوری های عزیز
من الهه حاجی پور هستم. دانشجوی سال 5 دندان پزشکی، کنکور من سال ۹۴ بود همونطور که میدونید یکی از سختترین کنکورها
توی این وبینار می خوام از تجربه هایی بگم که معمولا مشاورها به شما نمی گویند.
چرا روز کنکور همه چی میزان مطالعه و تست شما نیست؟؟
خب دوستان با همه درصدها و ترازهای خوبی که توی آزمون های کانون داشتم روز کنکور فکر می کردم آمادگی کافی رو دارم اما وقتی که سر جلسه کنکور قرارگرفتم، متوجه شدم همه چی خوندن نیست
خب اولین درس کنکور ادبیاته !منم چون طبع ادبیم خوب نیس روی سوالات لغات و تاریخ ادبیات حساب کرده بودم! تست های لغات موردی و سخت بود. میتونستم چیکار کنم ؟! استرس بگیرم و بقیه عمومیامو خراب کنم ؟! ...
این اتفاق برای اختصاصی ها هم پیش اومد مخصوصا برای فیزیک درسی که نقطه قوتم بود و کلی روش حساب کرده بودم اما تعداد سوالاتی که جواب داده بودم کمتر ازونی بود که تو ازمونام می زدم
آیا باید می موندم رو فیزیک و وقت بیشتری میذاشتم؟ یا می رفتم سراغ شیمی ؟
به این میگن مدیریت آزمون و ای نکه روز کنکورتونو می سازه !!!
توی این وبینار از تجربه های خودم میگم چرا که می دونم برای شما هم پیش میاد
این که روزای آخر چی بخونید بهتره ؟! میدونم دلتون می خواد همه کتابا رو روز آخر مرور کنید اما باید انتخاب کنید.
بعد از وبینار دستاورد شما چه خواهد بود؟؟شما با آگاهی هایی که از این وبینار به دست آورده اید
میتوانید روی آزمون خود مدیریت کامل داشته باشید و روز کنکور را با خیال راحتتر و تسلط بیشتر سپری کنید.
سوالات زیادی درباره روز کنکور دارم چه کنم؟؟اگر سوالات شما پاسخ داده نشد می توانید در پایان وبینار سوال خود را بپرسید
این وبینار برای چه کسانی توصیه می شود؟ویژه دانش آموزان کنکوری رشته تجربی
و دانش آموزان کنکور رشته ریاضی هم توصیه می شود
و پدرها و مادرانی که فرزندانشان کنکوری هستند.
الهه حاجی را بیشتر بشناسیم...رتبه 802 کنکور 94
دانشجوی سال 5 دندانپزشکی
4سال مشاور و پشتیبان کنکور





