

وبینار ازدواج قاتل میل جنسیه؟!
برگزار شده
وبینار ازدواج قاتل میل جنسیه؟!
برگزار شده
توضیحات
*عنوان: چرا عشق هست، اما میل نیست؟**
همه فکر میکنند «عشق» از بین رفته.
اما حقیقت این است: **«میل»** جایی گیر کرده که نمیتواند نفس بکشد.
چرا بعد از ازدواج، آتش خاموش میشود؟
چون همسرِ ما دیگر «رازآلود» نیست؛ او تبدیل به بخشی از «خودِ ما» شده است.
در این وبینار یاد میگیریم چطور:
۱. به همسرتان، بدون از دست دادن صمیمیت، دوباره حسِ «غریبیِ جذاب» را هدیه دهیم.
۲. قفلهای درونی که باعث میشوند همسرتان را مثل «مادر یا پدر» ببینیم (و میل را میکشد)، بشکنیم.
۳. با اعتمادبهنفسِ درونیمان، رابطهای بسازیم که هم «امن» باشد و هم «هیجانانگیز».
عشقِ ایثارگرانه کافی نیست؛ بدنِ ما تشنهیِ جرقه است.
بیایید یاد بگیریم چطور دوباره «جرقه» ایجاد کنیم.





