موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

هانیه اکبری مهر

هانیه اکبری مهر

توسط 45 نفر دنبال می‌شود
مشاور ارشد IDP ایران

وبینارهای مدرس

وبینار تحصیلی استرالیا به شما کمک می‌کند تا با فرآیندهای پذیرش در دانشگاه‌های انگلیسی، سیستم آموزشی، و فرصت‌های شغلی پس از تحصیل آشنا شوید
25 اردیبهشت 03 - ساعت 19:00
هر کشوری دارای روش های متفاوت اپلای برای دانشگاه و ویزاست، ما در این وبینار می خواهیم درخصوص کشور انگلستان صحبت کنیم پس با ما همراه باشین.
16 شهریور 02 - ساعت 13:00
ما در این وبینار بهتون کمک میکنیم تا چجوری یک استادی پلن خوب و کارایی بنویسین و همینطور برای پذیرش دانشگاه چطور sop و سی وی قوی داشته باشین.
26 مرداد 02 - ساعت 13:00
این وبینار برگزار شده است
شرکت در وبینار چگونه فاند و اسکالرشیپ بگیریم بهتون یاد میده که چطور بتونین استاد راهنما پیدا کنین و شانس بورسیه گرفتن رو بالا ببرید.
5 بهمن 02 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
دانشگاه انتاریو تک یکی از برترین دانشگاه های کانادا است. در این وبینار نماینده این دانشگاه در مورد شرایط و مدارک لازم برای تحصیل توضیح می دهند.
2 آذر 02 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار علاوه بر دیدار مستقیم با نماینده دانشگاه staffordshire می توانید ظرف چند ساعت پذیرش خود را از این دانشگاه دریافت کنید.
25 آبان 02 - ساعت 11:30
این وبینار برگزار شده است
کالج سنکا یکی از معروف ترین کالج های کانادا است. در این وبینار نماینده این دانشگاه در مورد شرایط و مدارک لازم برای تحصیل توضیح می دهند.
24 آبان 02 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
دانشگاه بین‌المللی هرتفورد شایر یکی از دانشگاه های مدرن و پویا است. با شرکت در این وبینار می توانید مستقیماً با نماینده دانشگاه صحبت و ازش سوال کنید.
2 شهریور 02 - ساعت 13:00
یکی ار راه های جذاب و آسان مهاجرت به کانادا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ایالت منیتوبا است. در این وبینار در این مورد به صورت کامل توضیح داده می شود
8 شهریور 02 - ساعت 20:00
استان مانتوبای کانادا یکی از قوی ترین و متنوع ترین اقتصاد، بین استان های کانادا را داراست. در این وبینار درباره مهاجرت به این استان توضیح داده می شود.
7 تیر 02 - ساعت 20:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar