موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

مسعود طرقی جعفری

مسعود طرقی جعفری

توسط 2 نفر دنبال می‌شود
مدیر سایت وارنا کامپیوتر

مدیر سایت وارنا کامپیوتر ، مدرس آموزش آسان کامپیوتر به مدیران منابع انسانی پرمشغله • مدرک ICDL داخلی از مجتمع فنی تهران ، سازمان فنی و حرفه ای • مدرک بین المللی ICDL از بنیاد ICDL ایران • مدرک شهروند الکترونیکی (E-CITIZEN) از سازمان فنی و حرفه ای مسعود طرقی جعفری هستم کارشناس مهندسی عمران متولد 1362 در حال حاضر در امور آب و فاضلاب قرچک مشغول به کار هستم . حدود 15 سال است که دارم کامپیوتر را یاد می گیرم . یاد گرفتن کامپیوتر و یاد دادن آن به دیگران از مهم ترین علاقه مندی ها و حتی سرگرمی های من در زندگی است. در این مدت کتاب های زیادی را در حوزه آموزش کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار ) مطالعه کرده و این آموزش ها را به صورت عملی در کامپیوتر تمرین و پیاده سازی کردم . دردوره های آموزشی (آنلاین) زیادی شرکت کرده و سعی کردم این آموزش ها را درکامپیوتر عملی کنم . به نظرم مهم ترین رکن آموزش ، عملگرایی است . آموزش بدون عملگرایی هیچ فایده ای ندارد.

وبینارهای مدرس

کوچ کردن از زندگی سنتی به زندگی آنلاین با شرکت در این وبینار تجربه های خیلی خوب و ارزشمندی را از خریدهای اینترنتی های خود به دست آورید.
11 دی 99 - ساعت 18:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar