موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

مرتضی چرخ‌زرین

مرتضی چرخ‌زرین

توسط 97 نفر دنبال می‌شود
Retention Specialist

وبینارهای مدرس

در این وبینار راجع به تاثیر بهره‌گیری از مارکتینگ آتومیشن در کسب‌وکارهای خرده فروشی (retail) صحبت می‌کنیم.
14 اسفند 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار، قرار است مرتضی چرخ‌زرین، کارشناس بازاریابی بازگشتی دیتاآرت، راجع به تفاوت بازاریابی چندکانالۀ یکپارچه و بازاریابی چند کاناله صحبت کند.
28 تیر 00 - ساعت 18:30
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار بر اساس کتاب «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید» به اصولی اشاره می‌کنیم که بر اساس آن بتوانید سوالات مشتریان خود را به درستی شناسایی کنید...
27 اردیبهشت 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار، مرتضی چرخ زرین قرار است راجع به مفاهیم پایه مارکتینگ اتومیشن و کاربرد آن در بازاریابی و فروش در کسب‌وکارهای ایرانی صحبت کند.
27 بهمن 99 - ساعت 18:30
این وبینار برگزار شده است
داستان فعالیت من در اینستاگراممن مرتضی چرخ‌زرین هستم. 15 ماهه که دارم توی اینستاگرام آموزش‌های مرتبط با امکانات اینستاگرام می‌دم. توی این وبینار نمی‌خ
13 اسفند 98 - ساعت 18:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar