موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

محبوبه مظاهری

محبوبه مظاهری

توسط 29 نفر دنبال می‌شود
کوچ حرفه ای

وبینارهای مدرس

برنامه ریزی توسعه فردی و شغلی را در کوتاه ترین زمان با کاربردی ترین روش بیاموزید
28 فروردین 03 - ساعت 19:00
هدف گزاری از چند بخش تشکیل شده است و اگر معنا و انگیزه در آن تعریف نشود، نمی توانید برنامه ریزی درستی برای رسیدن به خواسته هایتان داشته باشید.
15 فروردین 03 - ساعت 20:00
خانم محبوبه مظاهری- منتور منابع انسانی و کوچ مسیرشغلی و کسب و کار با ۲۰سال سابقه کار - مدرس دانشگاه و شرکتها - نویسنده اولین کتاب کوچینگ و منتورینگ
15 آذر 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
وبینار توسعه فردی و شغلی به ما کمک میکنه که اول ببینیم کی هستیم و چی ما رو خوشحال میکنه؟ بعد بتونیم شغل و حرفه مون رو در اون راستا تعریف کنیم.
14 مهر 02 - ساعت 10:30
این وبینار برگزار شده است
در مسیرخود، رشد، توسعه، تغییر و تحول را تجربه خواهید کرد برای توسعه فردی و شغلی به شناخت و برنامه ریزی نیاز دارید در این کارگاه عملی درکنار شما هستیم
23 اردیبهشت 02 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
کوچینگ: تحولی در رشد و توسعه فردی و شغلی
8 خرداد 01 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar