موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

شایان فرهنگ پژوه

شایان فرهنگ پژوه

توسط 89 نفر دنبال می‌شود
بنیانگذار مجموعه‌ی شایان وب ShayanWeb.com

شایان فرهنگ پژوه هستم؛ بنیانگذار مجموعه‌ی شایان وب ShayanWeb.com ، مدرس دوره‌های آموزشی طراحی سایت، برنامه‌نویس PHP، WordPress PHP Functions و HTML، CSS، Bootstrap ، طراح و برنامه‌نویس قالب وردپرس.

وبینارهای مدرس

در این وبینار آموزشی به مسیر کارآفرینی و راه‌اندازی یک استارتاپ صحبت می‌کنیم و این مسیر را خیلی دقیق‌تر با هم بررسی می‌کنیم.
18 اسفند 01 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
این وبینار رایگان، برای دانش‌آموزانی است که می‌خواهند در تابستان، مهارت جدید و پولساز طراحی سایت را یاد بگیرند و با طراحی سایت کاربردی آشنا شوند.
8 تیر 01 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
مدرسان برتر، چطور فروش کاملا اتوماتیک و خیلی زیادِ دوره‌های آموزشی خود را انجام می‌دهند؟! با پشت صحنه آشنا شوید!
5 بهمن 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار رایگان با روش و اسرار درآمد اتوماتیک از وبسایت آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید یک وبسایت حرفه‌ای با درآمد اتوماتیک راه‌اندازی کنید!
13 آبان 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار رایگان، نحوه‌ی راه‌اندازی یک وبسایت حرفه‌ای رو برای پیج اینستاگرامی خودتون یاد می‌گیرید. وبسایت، ضرورت مهمی برای کسب و کار شماست.
8 مهر 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
اگر همیشه می‌خواستید وبسایت خودتان را راه‌اندازی کنید ولی هیچ وقت فرصت نشده، این چالش به شما کمک می‌کند هم اصولی آموزش ببینید و هم بدرستی اقدام کنید!
23 مرداد 00 - ساعت 19:30
این وبینار برگزار شده است
در وبینار رایگان طراحی سایت کاربردی شایان وب با موضوع «آنچه برای راه‌اندازی یک وبسایت حرفه‌ای نیاز دارید»، قدم‌های راه‌اندازی یک وبسایت بررسی می‌شوند.
13 اسفند 99 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار، قراره بصورت گام به گام و عملی، یک سایت آموزشی رو راه اندازی کنیم. شما نیاز نیست پیش‌نیازی خاصی را بدانید. بدون یک خط کدنویسی.
20 اسفند 98 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar