موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

رضوانه قاسم نژاد

رضوانه قاسم نژاد

توسط 34 نفر دنبال می‌شود
مربی حرفه ای فروش

من مربی حرفه ای فروش هستم و قبلا در مجموعه پرورش افکار( استاد امیر شریفی) طی یکسال نزدیک به 700 میلیون تومان تارگت فروش داشتم. نماینده فروش و مربی نمایندگان فروش مجموعه هوش مالی ایران متعلق به آقای یاسین هدایتی فر عضو گروه نویسندگان مجله موفقیت عضو سابق هیات علمی دانشگاه

وبینارهای مدرس

خیلی ها فکر می کنند که مهارت اول فروشندگی فن بیان و روابط اجتماعی خوبه در حالیکه فروشنده های قدرتمند دنیا شنونده های زیرکی هستند نه گوینده های قهار!
3 مرداد 00 - ساعت 17:27
چطوری از هشتگ ها بهترین استفاده رو بکنیم تا با کیفیت ترین فالور ها را به پیج مون دعوت کنیم و بدون هیچ هزینه ای صفحه امون رشد کنه.
29 شهریور 99 - ساعت 17:00
نکات کاملا کلیدی در تبلیغات اینستاگرام برای جلوگیری از هزینه های اضافی و پیداکردن بهترین پیج ها و آماده سازی پیج خودمان برای یک تبلیغات باکیفیت
18 شهریور 99 - ساعت 18:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar