موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

دکتر محمد احمدزاده

دکتر محمد احمدزاده

توسط 93 نفر دنبال می‌شود
دکترای مدیریت تکنولوژی دانشگاه تهران و دارای ۲۰ سال سابقه اجرایی مدیریت پروژه

وبینارهای مدرس

چونکه داشتن مدرک PMP،  یکی از موثرترین راه ها برای رشد شغلی مدیران و کارشناسان پروژه در سراسر جهانه؛
27 فروردین 03 - ساعت 21:00
این وبینار برگزار شده است
آماده‌اید؟ با ما به یک ماموریت غیرممکن بپیوندید و به دنیای موفقیت در مدیریت پروژه نیز سفر کنید! وبینار فرمول های سری موفقیت در آزمون PMP!
16 بهمن 02 - ساعت 21:00
مدیران مسئول استخدام، در کمتر از 1 دقیقه سوابق شغلی و مهارت‌های شما را بررسی و شما را در لیست کوتاه خود قرار می دهند؛‌ برای تهیه رزومه خود وقت بگذارید
Invalid date
اتمام بلیت
محصولات و خدمات عالی زمانی مهندسی می شوند که مدیران باهوش، با گوش دادن فعالانه به مردم و نه تنها کاربران، نتایج مطلوب را درک کنند!
10 تیر 02 - ساعت 21:30
آموزش و انتقال تجربیات از ما، عارضه یابی و بهبود از ما اگر بیزنس شما در حال رشد نیست، وقت آن است که با یک تحلیلگر  حرفه ای کسب و کار تماس بگیرید.
8 خرداد 02 - ساعت 21:00
دست یابی به یک نتیجه متفاوت، نیازمند تغییر در تفکر سنتی مدیران و کارشناسان به تفکر چابک و همچنین اجرای تفکر مدیریت پروژه به روش چابک است.
26 فروردین 02 - ساعت 21:00
این وبینار برگزار شده است
روش چابک منظم، راهنمایی ساده ای را برای کمک به سازمان ها و کسب و کارها فراهم می نماید تا فرایندهای خود را متناسب با سازمانشان،  انتخاب و چابک نمایند.
3 مرداد 00 - ساعت 19:30
به شرکت‌کنندگان، زیرساخت های لازم جهت بکارگیری مدیریت پروژه براساس PMBOK7 به روش های آبشاری، چابک و ترکیبی به وسیله مثال های واقعی، آموزش داده می شود.
8 اسفند 99 - ساعت 18:00
دکتر محمد احمدزاده به عنوان اولین ایرانی دارنده مدرک ACP در وبينار توسعه فردی چابک در ٢٠٢١، با هدف آشنايی شركت كنندگان با توسعه فردی چابک در سال ٢٠٢١
19 دی 99 - ساعت 18:00
هدف این دوره، آشنائی با فرایندها و مراحل تحلیل هوشمندانه و داده محور کسب و کار است.
10 مهر 99 - ساعت 18:00
هدف از برگزاری این رویداد، آشنائی شرکت کنندگان با این استاندارد و همچنين تغییرات ایجاد شده در PMBOK-V7 نسبت به نسخه قبلی PMBOK-V6می باشد.
4 شهریور 99 - ساعت 18:00
در این وبینار به بررسی لزوم چابکی افراد و سازمان ها در شرایط امروزی، شناخت متدولوژی های مدیریت پروژه Agile ،PMBOK ،مانیفست چابک و... پرداخته می شود.
25 آذر 98 - ساعت 18:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar