موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

دکتر محمدرضا مژگان

دکتر محمدرضا مژگان

توسط 17 نفر دنبال می‌شود
مدرس دوره‌های کسب‌وکار

دکتری کسب‌وکار گرایش مدیریت استراتژیک، دانش‌آموخته MBA گرایش مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت پروژه، کارشناسی مهندسی مکانیک، دارای مدرک بین‌المللی فول لول بازرسی جوش (ASNT-NDT-Level II) مشاور کسب و کار و مدرس: استراتژی، بازرایابی، مذاکره و برند دارای هشت سال سابقه مدیریت بازاریابی در شرکت صنعتی سخت‌گستر، شانزده سال سابقه کار در ساخت تجهیزات صنعتی و پروژه‌های عمرانی در جنوب(کنگان، عسلویه، هرمزگان و تهران) با سمت سرپرست دستگاه نظارت، دو سال سابقه تدریس و آموزش حرفه‌ای جوشکاری صنعتی(6G).

وبینارهای مدرس

برنامه ریزی استراتژیک فرایندی است که اکثر شرکت‌های موفق و نامی برای خلق مزیت رقابتی و تحقق اهداف سازمانی از آن بهره می‌گیرند.
4 مهر 00 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
طراحی و مدیریت شبکه‌های بازاریابی شبکه‌های بازاریابی
21 شهریور 00 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
تحلیل رفتار مصرف کننده به معنای چگونه یک کالا یا خدمات توسط مصرف‌کننده انتخاب، اکتساب، استفاده و دورانداخته می‌شود
2 شهریور 00 - ساعت 19:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar