موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

بابک نیک نژاد

بابک نیک نژاد

توسط 22 نفر دنبال می‌شود
نویسنده و مدرس مهارت های فردی

وبینارهای مدرس

یکی از بزرگترین چالش هایی که امروز با اون دست به گریبان هستیم زمان و وقتمونه. توی این وبینار سعی داریم به این دغدغه بپردازیم.
3 مهر 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
ویکتور فرانکل پدر معنا درمانی و نویسنده کتاب انسان در جستجوی معنا میگه بی هدفی انسان را میکشه. پس سعی کنید حتماً در زندگی هدفمند باشید!
20 شهریور 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
مدیریت زندگی یک مهارت بسیار مهم در زندگی شخصی و حرفه‌ایه که به ما کمک می‌کنه به بهترین شکل ممکن از زمان در دسترسمون استفاده کنیم.
30 مرداد 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
مدیریت زمان یک مهارته، مثل بقیه مهارت ها، احتاج داریم که ابتدا آموزش ببینیم و اینقدر تمرین و تکرار کنیم که بشه بخشی از وجودمون.
23 مرداد 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
همه ما در طول شبانه روز به میزان مساوی زمان در اختیار داریم اما هستند کسانی که آرزو می کنند که ای کاش بجای 24 ساعت 48 ساعت زمان در اختیار داشتند.
9 مرداد 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
آیا احساس می کنید که زمان کافی در اختیار ندارید؟ این کارگاه به شما کمک می کند کارهای مهم خود را شناسایی و اجرا کنید نه کارهای کم اهمیت و بی اهمیت را.
26 تیر 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
#مدیریت_زمان #هدف_گداری #هدفگذاری #برنامه_ریزی #هدف #برنامه #اولویت #اولویت_بندی #تکنیک #تکنیک_های_مدیریت_زمان #پومودورو #هشتاد_بیست #مدیریت #تأخیر
20 تیر 01 - ساعت 20:30
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar