موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

راضیه صفاری فرد

راضیه صفاری فرد

توسط 47 نفر دنبال می‌شود

نویسنده، پژوهشگر و مدرس مهارت های مطالعه ، تمرکز و ذهن آگاهی - دانشجوی دگتری روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

وبینارهای برگزارکننده

در وبینار رایگان روش های مطالعه با تاکید بر تندخوانی و تقویت حافظه به افراد می آموزیم که مهارت های مطالعه و یادگیری خود را بهبود بخشند.
5 آذر 99 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
دوره جامع تندخوانی و مطالعه موثر با تجربه بیش از 40 کارگاه حضوری و غیر حضوری، به روز ترین مقالات، کتابها و دوره های دنیا در مورد تندخوانی شکل گرفته اس
7 آذر 99 - ساعت 17:00
این وبینار جهت آشنایی با روش های مطالعه موثر و تندخوانی میباشد و همچنین دوره جامع تندخوانی، بهبود تمرکز و حافظه را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.
30 آبان 99 - ساعت 17:00
اگر در زمینه انتخاب موضوع پایان نامه، روند نگارش و روند جلسه دفاع سوال دارید، از ما بپرسید. بهترین جلسه راهنما جهت دفاع از پرورپزال و پایان نامه
29 آبان 99 - ساعت 17:00
در این معارفه با دوره ای رایگان و بسیار جذاب آشنا خواهید شد که در آن ذهن خود را بازسازی و قدرتمندتر کنید.
9 مرداد 99 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
در وبینار تکنیک های تقویت حافظه شما را با عملکرد مغزتان در هنگام به خاطر سپاری آشنا کرده و به شما تکنیک هایی برای بهبود این توانمندیگفته میشود.
2 مرداد 99 - ساعت 17:00
وبیناری برای آشنایی با نحوه بهبود تمرکز در این جهان پر از دزد تمرکز و توجه، با معرفی ذهن آگاهی و تمرینات آن افزایش توجه و تمرکز با ذهن آگاهی
19 اردیبهشت 99 - ساعت 10:00
آموزش نقشه ذهنی (مایند مپ) بهترین روش یادگیری و خلاصه برداری روز دنیا
27 فروردین 99 - ساعت 17:00
مدیریت استرس و اضطراب در شرایط بحرانی با رویکردهای نوین روانشناسی
6 اردیبهشت 99 - ساعت 18:00
دوره روش مطالعه موثر، تندخوانی و تمرکز برای کسانی که میخواهند بهتر و موثر تر مطالعه کنند و درک بهتری از کتابها داشته باشند.
29 فروردین 99 - ساعت 17:00
این وبینار جهت آشنایی با روش های مطالعه و انتخاب بهینه ترین روش مطالعه برای بهتر خواندن و درک بهتر مطالب خوانده شده است.
22 فروردین 99 - ساعت 17:00
کارگاه آنلاین روش مطالعه موثر، تندخوانی و تمرکز برای آن دسته از عزیزانی است که به دنبال راهی ساده و سریع تر برای خواندن محتوای کتابهای بیشتر هستند.
7 فروردین 99 - ساعت 16:45
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar