موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

برهان سیستم پاسارگاد

برهان سیستم پاسارگاد

توسط 27 نفر دنبال می‌شود

شرکت برهان سیستم پاسارگاد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ با عرضه نرم افزاری مالی و مدیریتی آغاز کرد. هسته اصلی برهان گروهی از کارشناسان حوزه مالی و نرم افزاری است که حاصل تجارب خود در شرکت ها و پروژه های متفاوت را در برهان گرد آوردند.این گروه با درک درست از سرعت اقتصاد، جهانی شدن تجارت، نیاز مدیریت به اتخاذ تصمیمات سریع، تغییر ساختار سازمان ها؛ نیز با مطالعه راهکارهای نرم افزاری و بررسی مالی و مدیریتی گوناگون، محصولات خود را مطابق با آخرین دستاوردهای دانش روز و ناظر به سلیقه کاربران ایرانی به بازار ارائه کرد.هدف برهان کمک به کسب و کار و در نتیجه، ارتقای مدیریت در صنعت و تجارت کشور عزیزمان، ایران است.

وبینارهای برگزارکننده

معرفی امکانات و ویژگی های منحصر به فرد سیستم حسابداری مناسب، جهت انطباق با شرایط مختلف موجود در صنایع و نیازهای کاربران
10 شهریور 00 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
معرفی امکانات و ویژگی های منحصر به فرد سیستم انبارداری مناسب، جهت انطباق با شرایط مختلف موجود در صنایع و نیازهای کاربران
4 مرداد 00 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
در این وبینار شاهد معیارهای جامع انتخاب انتخاب نرم افزار مالی - مدیریتی سازمان های بزرگ و کوچک خواهیم بود.
18 اسفند 99 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar